Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:49:13 GMT

آمار متوفیان کرونا در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۶۰۲

آمار متوفیان کرونا در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها گفت: حتی اعداد و ارقامی که شاهدیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است و اگر رعایت نشود تهران به شرایط سخت بازخواهد گشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید خال اظهار کرد: بهشت زهرا یک سازمان بدون تعطیلی در کشور است که واجب کفایی مردم را انجام می‌دهد و  رعایت بهداشت در بهشت زهرا در حد بالایی از استانداردها صورت می‌گیرد و این فرآیند در ارتباط با پرسنل و چه در ارتباط با مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این فضا‌ها روزانه چند بار ضدعفونی می‌شوند همچنین پساب سالن‌های تطهیر از همان زمانی که تطهیر در راستای اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری از بعد از ظهر 16 فروردین آغاز شد مرتباً پایش می‌شوند و سیستم‌های پایش هوشمند و کلرزنی نصب شده است و هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به قراردادن وسایل بهداشتی در اختیار مراجعه‌کنندگان گفت: محوطه‌های بهشت زهرا کاملا ضدعفونی می‌شود و تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در کنار رعایت تمامی مسائل شرعی در بهشت‌زهرا انجام می‌شود و تدفین متوفیان کرونا مطابق پروتکل‌های بهداشتی و شرعی انجام می‌‌شود.

خال با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا همچنین افزایش آمار فوتی‌ها تصریح کرد: این آمارها، نگران‌کننده است حتی اعداد و ارقامی که شاهد هستیم در 75 روز گذشته بی‌سابقه بوده است و اگر  رعایت نشود، تهران به شرایط سخت باز خواهد گشت و این چیزی نیست جز زحمت برای کادر درمان؛ آرامستانهای سراسر کشور شرایط خاصی دارند و اعداد و ارقامی که در تهران وجود دارد، قابل قیاس با کل کشور نیست.

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 163 نفر در 24 ساعت گذشته

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بهشت زهرا بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بهشت زهرا ویروس کرونا بهشت زهرا بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، میزان وزنی قهوه وارداتی در این مدت ۴۹ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸.۵۵ درصد افزایش داشته است.

براساس این گزارش، در سال ۱۴۰۲ کشورهای امارات متحده عربی، ویتنام، هند، اندونزی و اوگاندا ۵ کشور عمده طرف معامله واردات قهوه با ایران بودند ،۹۵ درصد از ارزش قهوه وارداتی به کشور از طریق ۵ کشور مذکور انجام گرفته است. در این میان کشور امارات متحده عربی با ۷۸ میلیون دلار، ۵۲.۸۹ درصد از سهم واردات قهوه ایران به لحاظ ارزشی را به خود اختصاص داد.

همچنین، تشریفات گمرکی حدود ۸۲ درصد از وزن و ارزش واردات قهوه از طریق گمرک شهید رجایی انجام گرفته است و پس از آن گمرکات مشهد، بوشهر، بندرلنگه و تهران در رده بعدی قرار گرفتند. در سال ۱۴۰۲ این میزان قهوه وارداتی از سوی ۱۲۱ شخص و شرکت انجام گرفته است. تجارت جهانی قهوه در سال ۲۰۲۲ به میزان ۴۵.۵ میلیارد دلار بوده که بزرگترین صادرکنندگان قهوه، کشورهای برزیل کلمبیا و ویتنام و بزرگترین واردکنندگان قهوه آمریکا، آلمان و بلژیک بودند.

لازم به ذکر است؛ سهم قهوه از تجارت جهانی در سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۹ صدم درصد از تجارت جهانی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا