Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:06:24 GMT

کشف محموله بزرگ قاچاق دارو در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۶۸۳

کشف محموله بزرگ قاچاق دارو در سیستان و بلوچستان

فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: یک محموله بزرگ اقلام دارویی به همت رزمندگان تیپ ۱۱۰ سپاه سلمان در مرزهای این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش جماران، سردار حسین الماسی اظهارداشت: در این محموله وسایل عکسبرداری رادیولوژی، داروهای کمیاب بیماران خاص، انعقاد خون، فاکتور هشت، انسولین، انتی بیوتیک‌ها و قرص و شربت بیماران اعصاب قبل از خروج از مرزهای این استان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه این داروها و تجهیزات پزشکی از کشورهای بلژیک، ژاپن و آمریکا وارد شده که سوداگران قصد داشتند تا این محموله را از مرزهای استان سیستان و بلوچستان خارج کنند.

 فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج با وحدت و تعامل برای حفظ آرامش استان تلاش می‌کند، گفت: این نیرو بدون ذره‌ای چشم پوشی با قاچاقچیان برخورد می‌کند تا رونق تولید داخلی محقق شود.

اخبار مرتبط کشف دو محموله قاچاق در کرمانشاه کشف دو محموله قاچاق در مراغه کشف 348 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصر شیرین کشف 85 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در رشت کشف سه میلیارد ریال داروی قاچاق در زاهدان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا محموله قاچاق کشف قاچاق قاچاق دارو کشف قاچاق دارو سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ علیرضا شائینی  گفت : مأموران ایستگاه‌های بازرسی پلیس خودرو‌های عبوری در محور مشهد - تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی از این خودرو  ۷۲ دستگاه کمپرسور خارجی قاچاق یخچال  بدون مجوز کشف شد.
سرهنگ شائینی با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا سپرده شد گفت ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله آرد قاچاق در نهاوند
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله قاچاق چوب در تنکابن
  • کشف ۹۸ هزار لیتر قاچاق سوخت در سبزوار
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود