Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@21:08:21 GMT

نسخه سردار نقدی برای ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۷۴۴

نسخه سردار نقدی برای ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها

سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به روحیه «اخلاص» و «ساده‌زیستی» شهید انصاری گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی در میان مردم دنیا ترویج یافته و بسیاری از مردم دنیا خواستار آزادی، نجات از سلطه غرب و نژادپرستی هستند.

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ترور ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۰ در گیلان از جمله «علی اخوین انصاری» و «علیرضا نورانی» اظهار کرد: امسال شاهد هستیم که یادواره شهید انصاری و نورانی با توجه به شیوع کرونا در شرایط متفاوت و از طریق رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی تنها استاندار شهید کشور «علی اخوین انصاری» خاطرنشان کرد: شهید انصاری تندیس اخلاص بود و با تمام وجود برای تعالی جامعه، اسلام و پیشبرد آرمان‌های بزرگ الهی خدمت و از همان دوران نوجوانی مبارزات سیاسی و مذهبی خود را آغاز کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه شهید انصاری به‌سبب مبارزات انقلابی‌اش تحت تعقیب دشمنان قرار گرفت، ولی این سبب نشد که از مبارزات خود دست بکشد، گفت: این شهید بزرگوار حتی زمانی‌که در آمریکا تحصیل می‌کرد، علیه رژیم شاه فعالیت‌های چشم گیری داشت و پس از آن به لبنان آمد و با شهید چمران ملاقات کرد و در زمان پیروزی انقلاب نیز دفاع از رساله دکترای خود را نیمه‌تمام گذاشته و به ایران بازگشت، زیرا می‌دانست که این انقلاب به او نیاز دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: شهید انصاری امروز تنها استاندار شهید کشور است و این مزد اخلاص و فداکاری‌اش در قِبال انقلاب است؛ در آن شرایط سخت به مردم خدمت می‌کرد و به تعلقات دنیا وابستگی نداشت و مردم به او بسیار احترام می‌گذاشتند و او نیز با مردم بسیار رفیق و مأنوس بود.

وی با اشاره اخلاص، ساده‌زیستی، روحیه خدمت به مردم و رفتار بسیار خوب شهید انصاری با بسیجیان، پاسداران و مردم گفت: در آن زمان، ضدانقلاب‌ها طی برنامه‌ای از پیش تعیین شده می‌خواستند در یکی از خیابان‌های رشت تجمع کنند در همین زمان شهید انصاری از پشت رادیو به مردم گیلان گفت که این‌ها می‌خواهند علیه انقلاب تجمع کنند برعلیه آنان به‌پاخیزید و در مقابلشان بایستید.

سردار نقدی افزود: همزمان با فراخوان انقلابی این شهید بزرگوار بسیاری از مردم، جوانان انقلابی و ولایتمدار گیلان و حتی روستاییانی که با بیل و داس آمدند و در آن خیابان جمع شدند و آن خیابان به‌حدی از جمعیت پرشور انقلابی پُر شد که ضد انقلاب حتی جرأت تحرک در آن روز پیدا نکرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران یاد شهید بزرگوار علیرضا نورانی معاون عمرانی شهید انصاری را نیز گرامی داشت و خاطرنشان کرد: شهید انصاری به عشق اسلام، انقلاب و مردم خدمت می‌کرد و حتی وصیت‌نامه‌اش سرشار از دعوت به اسلام است؛ او بار‌ها تهدید به ترور شد حتی روز قبل از شهادتش تهدیدش کردند تاجایی‌که به همسرش گفت" که من احساس می‌کنم فردا شهید می‌شوم"، اما همچنان در مراسمات و سخنرانی‌ها شرکت می‌کرد و می‌گفت ما را از شهادت نترسانید من هر روز غسل شهادت می‌کنم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه امروز لازم است که افکار و رفتار شهدایی همچون شهید انصاری و نورانی در بین مسئولان و مردم احیا شود، خاطرنشان کرد: امروز برای ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها باید بتوانیم از زندگی و رفتار شهیدان انصاری و نورانی درس بگیریم و مسیر آنان را ادامه دهیم.

سردار نقدی افزود: امثال شهید انصاری‌ها در شرایطی مقابل نفاق و استکبار جهانی ایستادگی کردند که انقلاب اسلامی تنها بود؛ اما امروز تفکر انقلاب اسلامی در میان مردم دنیا ترویج یافته است و بسیاری از مردم دنیا که خواستار آزادی، نجات از سلطه غرب و نژادپرستی هستند از انقلاب اسلامی نیز حمایت می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار نقدی ابرقدرت ها سلطه غرب نژادپرستی معاون هماهنگ کننده سپاه انقلاب اسلامی شهید انصاری سردار نقدی مردم دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۱۰ و پاسدار شهید صالح میری که در شهرستان بدره برگزار شد، گفت: شهید صالح میری فرمانده‌ای شجاع و انقلابی، ارزشی، بصیر و نماینده یک قوم است و خاطرات ماندگار او در ذهن‌ها نقش بسته است. شهیدان بهترین مولفه برای شناخت و معرفی یک قوم هستند. مردم بدره مردمی ریشه دار، اصیل و ارزشی هستند و برای معرفی آنان شهید صالح میری بهترین نمونه است. مردم بدره در فتنه‌های مختلف و مقابله هوشمندانه با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن سربلند بیرون آمده‌اند.

وی بیان کرد: ابعاد شخصیتی شهید صالح میری که از لسان خانواده، دوستان و یادگاران دوران دفاع مقدس تبدیل به یک کتاب شده است، وصیت نامه آن شهید و مسیر نورانی که او طی نموده است، برای رسیدن جوانان بدره رسیدن به قله‌های پیشرفت کافی است.

سردار شاکرمی عنوان کرد: جبهه مقاومت ما از این شهیدان درس گرفته است. شهیدان ما در سرمای سخت کردستان و در گرمای طاقت فرسای مهران با الهام از تاثیر عاشورا جهاد کردند. دفاع مقدس ما تحت تأثیر عاشورا شکل گرفت و پیروزی ما مدیون آن است.

وی گفت: اگر امروز از زیر سایه جنگ بیرون آمده‌ایم، اگر در مقابل استکبار ایستاده‌ایم. اگر در مقابل ائتلاف‌های نانوشته سربلندیم از صداقت پاکی ایمان و بصیرت شهدای ماست.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام تصریح کرد: امروز اگر در شرایطی که همه دشمنان در مقابل ما هستند و توان نظامی جمهوری برای دنیا مشخص می‌شود، و با اقتدار قلب صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهیم و از هیچکس نمی‌ترسیم، ناشی از جهاد شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و جوانانی است که در مقابل دشمنان ایستادند.

وی افزود: تجلیل از شهید صالح تحلیل از یک فرهنگ است، فرهنگی که ستون اصلی آن قرآن و اسلام و ولایت فقیه است.

کد خبر 6085946

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد