Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دست یاری مسلمانان» یک سازمان بین المللی غیر دولتی است که در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان برای کمک به افرادی متاثر از بلایای طبیعی،جنگ ها و فقر هستند،فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «daytimes»،«دست یاری مسلمانان» یک سازمان بین المللی غیر دولتی است که در بیش از 50 کشور در سراسر جهان برای کمک به افرادی متاثر از بلایای طبیعی،جنگ ها و فقر هستند،فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان «دست یاری مسلمانان» در سال 1993 میلادی با هدف کمک به افراد نیازمند در «ناتینگهام» انگلیس تاسیس شد.

 

این سازمان همه جهان را ترغیب می کند تا تبدیل به بخش فعال این سازمان شده و برای کمک به نیازمندان با هم متحد شوند.

 

تمرکز فعالیت های این سازمان بر روی گرسنگی،معیشت،بهداشت،یتیمان،رفاه کودکان و بهداشت آب است.

 

«دست یاری مسلمانان» که شعار اصلی آن انسانیت است در واکنش به بحران های بوسنی راه اندازی شد و کار خود را با فرستادن کمک به افراد نیازمند در این منطقه آغاز کرد.

 

«دست یاری مسلمان» سه وظیفه اصلی دارد: کار توسعه که سعی می کند با راه حل های پایدار بلند مدت بر اساس نیازهایی که وجود دارد جوامع را از فقر دور کند؛ کار بشردوستانه برای کمک به افرادی است که درگیر جنگ و فجایع طبیعی هستند و همچنین رفاه و توسعه جامعه که تسهیل و توسعه پروژه های محلی جامعه محور جامعه در انگلیس است.

 

این سازمان به طور مرتب به نمایندگی از سایر سازمان های مستقر در بریتانیا با استفاده از داوطلبان خود در کار کمک به افراد نیازمند است.

 

«دست یاری مسلمان" در فاجعه هایی مانند سونامی 2004 ، جنگ در عراق و افغانستان ، بحران مواد غذایی در آفریقا و بیماری همه گیر کرونا در سراسر جهان خدمت کرده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا انگلیس سراسر جهان کمک به افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دومین ماه کامل فصل بهار در سال ۲۰۲۴ در نیمکره شمالی زمین طلوع کرد و در سراسر جهان تصاویری از آن ثبت و منتشر شد که در اینجا گلچینی از بهترین و تاثیرگذارترین تصاویر ماه صورتی کامل از ایالات متحده و همچنین فرانسه، بریتانیا و هند را می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش ایسنا، نام «ماه صورتی» به این معنا نیست که قمر زمین در چنین روزی رنگ صورتی به خود می‌گیرد بلکه به این دلیل است که رنگ گل‌های بهاری که در این زمان از سال شکوفا می‌شوند، صورتی است. مانند تمام ماه‌های کامل، «ماه صورتی» نیز در تمام طول شب قابل مشاهده بود و در هنگام غروب خورشید از شرق طلوع می‌کرد و هنگام طلوع خورشید در غرب غروب می‌کرد.

ماه کامل برفراز بیلبوردی از نام «ماه» (Moon) در محوطه بیرونی ورزشگاه کافمن 

به نقل از فوربز، تصور می‌شود نام «ماه صورتی» از قبایل بومی آمریکا سرچشمه گرفته باشد. نام‌های دیگری نیز برای این ماه در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از ماه در حال رشد، ماه ماهی، ماه تخم‌گذاری غازها و ماه قورباغه.

برای مدت کوتاه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای، «ماه صورتی» به رنگ نارنجی به نظر می‌رسید. این پدیده به این دلیل اتفاق می‌افتد که بیننده ماه را از میان ضخیم‌ترین لایه جو زمین می‌بیند.

ماه کامل آوریل پشت ساعت بالمورال (Balmoral) در ادینبورگ

نور قرمز و نارنجی با طول موج بلندتر می‌تواند به راحتی از جو عبور کند، در حالی که نور آبی با طول موج کوتاه توسط ذرات پراکنده می‌شود. همین اصل علمی که به پراکندگی رالی معروف است، مسئول رنگ نارنجی غروب خورشید نیز هست.

ماه صورتی کامل از پشت مجسمه آزادی در شهر نیویورک در حالی که یک هواپیما از  رو به روی آن عبور می‌کند

«ماه صورتی» اولین ماه کامل از زمان خورشید گرفتگی کامل در سراسر آمریکای شمالی در هشتم آوریل بوده است.

ماه گرفتگی بعدی یک ماه گرفتگی جزئی در ۱۷ سپتامبر خواهد بود. این ماه گرفتگی به بهترین وجه در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا دیده می‌شود. در طول این رویداد، ماه کامل وارد سایه زمین می‌شود.

ماه آوریل در پشت برج ایفل پاریس 

ماه کامل بعدی، «ماه گل» است که در روز پنجشنبه، ۲۳ مه (سوم خرداد) سال ۲۰۲۴ به وقوع خواهد پیوست.

ماه کامل در بنگال غربی، هند ماه کامل بین قلعه ادینبرو و بنای یادبود اسکات  ماه کامل آوریل معروف به ماه صورتی بر فراز یک برج دیدبانی در مادرید، اسپانیا  ماه صورتی بر فراز خلیج ساراسوتا فلوریدا  ماه صورتی بر فراز سیاتل ماه کامل پشت برج سوزن فضایی (SpaceNeedle) در سیاتل کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)