Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:24:49 GMT

صادرات ماسک ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۸۴۷

صادرات ماسک ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، جمشید گلپور رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت، با اشاره به مصوبه الزام استفاده از ماسک در کشور و با توجه به شرایط قرمز در برخی استان‌ها، گفت: طبق مصوبه کارگروه، فعلاً صادرات انواع ماسک به خارج از کشور ممنوع اعلام شد.

دبیر کارگروه مقابله با کرونای وزارت صمت میزان تولید ماسک در کشور را متناسب با شرایط فعلی کشور برشمرد و از حمایت وزارت صمت از کارگاه‌های تولید ماسک خبر داد و افزود: مواد اولیه و پارچه متبلون متناسب با خط تولید و توان کارگاه‌ها، به تولید کنندگان عرضه می‌شود و در این راستا کارگاه‌ها تحت نظارت فرایند تولید تا توزیع قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم، بخش خصوصی و دولت برای مهار کرونا گفت: وزارت صمت همه تلاش خود را برای رفع موانع تولید، خصوصاً در چرخه تولید ماسک بکار گرفته و انتظار از تولیدکنندگان است که مطابق نرخ مصوب، جهت رفاه عموم مردم ایران، ماسک استاندارد را در اختیار شبکه‌های توزیع در کشور قرار دهند.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت، با تجلیل از فعالیت بخش خصوصی و تولیدکنندگان، از راه اندازی وب سایت «با ماسک» جهت عرضه ماسک استاندارد با قیمت مصوب از طریق فضای مجازی و اینترنت در راستای توسعه شبکه مجازی با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و بخش خصوصی خبر داد و افزود: تقویت شبکه‌های فروش اینترنتی مجاز توسط اصناف کشور، می‌تواند در این برهه علاوه بر تسهیل خرید مردم، بخشی از مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از کرونا برای اصناف را کاهش دهد.

کد خبر 4967005

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت ماسک طبی ویروس کرونا ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت قیمت یورو وزارت صنعت معدن و تجارت مصرف برق شاخص کل بورس اجاره بها بازار سهام تولید نفت قیمت طلا وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی

به گزارش "ورزش سه"، شروین اسبقیان پیرامون واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گوید: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند و افتخاراتی برای کشور کسب کرده‌اند، در دست سازمان خصوصی‌سازی است و آنها کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند، اما سوم اردیبهشت ماه به عنوان روز واگذاری تعیین شده است.

وی افزود: همانطور که استحضار دارید یکی از آرزوهای دیرینه هواداران بود که تکلیف این دو باشگاه مشخص شود. در دولت‌های قبل اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دوره‌ای که آقای هاشمی حضور دارند، بسیار جدی پیگیری کردند و شخص آقای رئیس جمهور هم ورود کردند. روزش مشخص شده و قطعا پیگیری و دنبال می‌شود و سازمان خصوصی‌سازی هم پیگیر است. مشکل خاصی وجود ندارد.

او در مورد احتمال واگذاری به کنسرسیوم بانکی و همچنین پتروشیمی پاسخ داد: اینها صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اما روز واگذاری که سوم اردیبهشت ماه است، مشخص خواهد شد که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها