Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سلطانی متهور، دادستان اسدآباد گفت: برپایی تجمعات به خصوص مراسم عزا و شادی تهدیدی بر علیه بهداشت عمومی است و بدون گذشت برای برپاکنندگان این تجمعات، پرونده قضایی تشکیل می شود.

او با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه‌ی جدید ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا برگزاری همه مراسم سوگ و شادی در شهرستان باید لغو شود افزود: از دیروز محدودیت‌های کرونایی با شدت بیشتری اِعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اسدآباد با تاکید بر استفاده از ماسک در همه ادارات گفت: تا زمانی که نکات بهداشتی را رعایت نکنیم ویروس کرونا کماکان تلفات خواهد داشت.

او ادامه داد: از مردم عزیز شهرمان خواهش می کنیم دعوت به مراسم سوگ و شادی را قبول نکنند چرا که چندین تن از شهروندان به علت حضور در همین مراسم به کرونا مبتلا شده اند یا فوت کرده اند.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مراسم عروسی و عزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  محمود اسپانلو با اشاره به فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان گلستان دارد، گفت: این فرد سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن 1580 و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها