Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:09:01 GMT

قهوه خانه‌های متخلف پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۸۵۷

قهوه خانه‌های متخلف پلمب شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد جلیلیان رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: با توجه به اهمیت سلامت جامعه و لزوم جلوگیری از شیوه بیش از پیش کرونا ویروس در خوزستان و این شهرستان، بازدید از قهوه خانه و اصناف بعمل آمد.

او افزود: تعدادی از قهوه خانه‌های مستقر در سطح شهرستان شادگان که علاوه بر بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به قوانین ستاد کرونا اقدام به عرضه قلیان و دخانیات نیز عرضه می‌کردند، تصمیم بر پلمب آن‌ها اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلیان با اشاره به اینکه پیش از این بازرسان بهداشتی به مالکان قهوه خانه‌ها تذکرات لازم را داده بودند، اظهار داشت: با همکاری اصناف و مردم و خودداری از تردد‌های غیرضروری، پرهیز از برگزاری تجمعات مانند عروسی و فاتحه خوانی و حضور در آن‌ها و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و البته استفاده از ماسک می‌توان به مهار و کنترل بیماری کرونا را کنترل و مهار کرد.

طی هفته‌های گذشته، بی توجهی مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی، تردد‌های غیرضروری در اماکن شلوغ و همچنین برگزاری مراسمات عروسی و ختم سبب افزایش ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان و قرار گرفتن این استان در وضعیت قرمز و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قهوه خانه پلمب قهوه خانه ویروس کرونا قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند