Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:52:28 GMT

الزام استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۸۹۳

الزام استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی

به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی‌های کشور الزامی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بنا به اعلام روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در پی مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و با توجه به اوج گیری شیوع این بیماری، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی و ناوگان تاکسیرانی‌های کشور برای رانندگان و مسافرین الزامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با ابلاغ دستورالعمل بهداشتی مقابله با بیماری کرونا بر لزوم استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی و بخشنامه‌ی صادره از سوی معاونت عمرانی وزیر کشور، بمنظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسافران، رانندگان و دست‌اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی شهری کشور ملزم به استفاده از ماسک هستند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور متذکرشد: از همه‌ی همسفران و تاکسیرانان درخواست می‌شود در اجرایی کردن این دستورالعمل و به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کرونا فراهم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک استفاده از ماسک رعایت پروتکل های بهداشتی ناوگان تاکسیرانی استفاده از ماسک شهری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: نهادهای فرهنگی هم در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید جواد ایلالی با بیان اینکه کشف حجاب یک عنوان مجرمانه و مستوجب مجازات است، اظهار داشت: کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم شده و به همین اعتبار کشف حجاب یک رفتار قانون شکنانه به شمار می‌رود.

وی افزود: ضابطان انتظامی وظیفه دارند براساس‌ موازین قانون با مصادیق هنجارشکنی و خلاف ضوابط برخورد کنند که البته امیدوارم که شاهد قانون‌شکنی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و محافل دانشگاهی در این خصوص صاحب نقش و کارکرد با ماهیت فرهنگی و اجتماعی هستند، لذا بر این اساس در زمره ادارات‌ تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند و باید در این زمینه فعال باشند.

ایلالی گفت: کشف حجاب در 4 حوزه خودرو، اماکن و صنوف، فضای مجازی، معابر و خیابان‌ها باید رعایت شود که اگر رعایت نشود صاحبان اصناف متخلف پلمب و  وسائل نقلیه مرتبط با این مسئله به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد