Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات روز گذشته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

خبر خوش مجلس از اختصاص سهام عدالت به 10میلیون جامانده/ تصویب نهایی طرح احتمالاً تا 2 هفته دیگرفروش 30 درصد سهام عدالت برای مالکان مستقیم آزاد شد

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز یک شنبه 15 تیر ارزش سهام عدالتشان به 15 میلیون و 543 هزار و 121 تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل 11 تیر 15 میلیون و 13هزار تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود 440 هزار تومانی طی 2 روز کاری عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومانی شده است. 

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,77,84/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت هزار تومانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد

جزئیات مربوط به واگذاری بلوک ۱۷ درصدی سهام مدیریتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در راستای اجرای ماده 23 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی، سازمان خصوصی‌سازی جزئیات واگذاری بلوک 17 درصدی سهام شرکت کشیرانی جمهوری اسلامی ایران شامل 9 میلیارد و 812 میلیون و 758 هزار و 324 سهم را به سازمان تامین اجتماعی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش سهام واگذار شده این شرکت 253 هزار و 71 میلیارد و 37 میلیون و 175 هزار و 960 ریال، و مطابق خلاصه اطلاعات مالی بنگاه بر اساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به 31 خرداد 1402، ارزش دارایی‌های شرکت کشیرانی جمهوری اسلامی ایران 658 هزار و 560 میلیارد و 848 میلیون ریال، ارزش بدهی‌ها 426 هزار و 845 میلیارد و 389 میلیون ریال، جمع حقوق صاحبان سهام 231 هزار و 715 میلیارد و 459 میلیون ریال و سود خالص این شرکت نیز 160 هزار و 279 میلیارد و 867 میلیون ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن