Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@02:21:39 GMT

کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را اینترنتی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۹۷۴

کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را اینترنتی کرد

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در پنل گفت‌وگوی دوازدهمین رویداد فیناپ که برای فعالان و علاقمندان حوزه پرداخت و به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: «یکی از اهداف دیجی‌پی کمک به حرکت فعالان بازار آفلاین به آنلاین (ایکامرس) است. شیوع کرونا سبب شد تا بسیاری از پذیرندگان آفلاین به سمت آنلاین شدن بروند. ما هم با شناخت نیازهای مشتری و عرضه خدمات متنوع می‌توانیم نظر این پذیرندگان را جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

امینی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دیجی‌پی، شناساندن و آوردن سیستم های انلاین به زندگی مردم است، در ادامه بیان کرد: «اگر ما به بزرگ شدن حوزه دیجیتال کمک کنیم، به همه کمک کرده‌ایم. این تاثیری است که فینتک بر ایکامرس می‌گذارد.»

در مصاحبه دیگری که پیش از این، از مدیرعامل این شرکت در هفته‌نامه شنبه منتشر شده بود، به موضوع بزرگ شدن ایکامرس پرداخته شده بود. هومن امینی در این مصاحبه اظهار کرده بود: «نگاه‌هــا در ایران به حــوزه فینتک تغییر کرده اما هنوز اندازه بازار ایکامرس ایران در مقابل کامرس، خیلی کوچک است و برای بزرگ شدنش باید از فینتک کمک گرفته شود.» به نظر می‌رسد یکی از اهداف این شرکت تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک و سوق دادن بازار آفلاین به آنلاین است.

هومن امینی در ادامه صحبت‌های خود در رویداد فیناپ، ضمن اشاره به شناخت رفتار و نیازهای مشتری، اعلام کرد: «در مقایسه با اپلیکیشن‌های پرداخت، دیجی‌پی یک تفاوت اساسی دارد و آن، جنس اطلاعات است. ما به واسطه دیجیکالا در سمت نیاز مصرف‌کننده هستیم، ولی دیگر اپلیکیشن‌ها سمت بانک و اطلاعات تراکنش هستند، بنابراین اگر رفتار کاربران را یاد بگیریم، می‌توانیم ارزش افزوده‌ بیشتری برایشان خلق کنیم.»

امینی صحبت‌های خود را اینگونه پایان داد:

«در نسخه‌ جدید رابط کاربری دیجی‌پی، کاربر سرویس‌های مورد نظر خودش را در صفحه اصلی برنامه قرار می‌دهد و اپلیکیشن خودش را شخصی‌سازی میکند، یعنی می‌تواند سرویس‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کند، بهتر در معرض دید و استفاده خود قرار دهد.»

دوازدهمین رویداد فیناپ، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و از محل کارخانه نوآوری آزادی پخش شد. در این رویداد مهمانان دیگری همچون امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، نیما نامداری، تحلیل‌گر فناوری‌های مالی و آرش برهمند، سردبیر نشریۀ پیوست، حضور داشتند.

۲۱۲۱

کد خبر 1407080

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دیجی پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

مربی تیم ملی آزاد گفت: بعد از محبتی که فدراسیون کشتی و محسن کاوه به من داشتند، اولین کسی که خواست برگردم و به کشتی کمک کنم، پژمان درستکار بود. - اخبار ورزشی -

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره چرایی رفتن و بازگشت دوباره‌اش به کادرفنی تیم ملی آزاد اظهار داشت: فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر، ابراهیم مهربان و محسن کاوه همیشه به من محبت داشتند، چه زمانی که در اردو بودم و چه نبودم. هیچ وقت هم با کسی مشکل نداشتم. مسئله رفتنم از کادرفنی، یک بحث اخلاقی بود که به دعوت پژمان درستکار آمده بودم و درست بود که با او هم بروم.

وی اضافه کرد: وقتی پای کشتی و منافع آن وسط باشد، نمی‌توانم نه بگویم. همانطور که گفتم فدراسیون همیشه به من لطف داشته و وقتی خواسته شد به اردو برگردم، اولین کسی که گفت حتماً باید به کشتی کمک کنی، پژمان درستکار بود، او به این تیم عِرق دارد. همه دوست داریم بهترین نتیجه در المپیک حاصل شود. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد فدراسیون کشتی را بدهم.

بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد

این مربی کرمانشاهی گفت: با محسن کاوه در اردوی تیم ملی جوانان و لیگ بودم، همه جا به من محبت داشته و هیچ مشکلی هم در کار نبوده است. جدای از اینکه قبلاً شاگردش بودم، به عنوان مربی هم در کنارش بوده و از تجربیاتش استفاده کردم. با هیچ‌کس مشکلی ندارم و همه برایم محترم هستند. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

عضو کادرفنی تیم ملی آزاد با اشاره به فدراسیون کشتی و حمایتی که از تیم‌های ملی با تامین همه امکانات لازم دارد، خاطرنشان کرد: این را دلی می‌گویم، چه بودم و چه نبودم، دوست دارم تیم‌های علیرضا دبیر قهرمان المپیک شوند. این در رزومه فدراسیون کشتی کم است. واقعاً قهرمانی المپیک می‌تواند این همه تلاش، زحمت و پیگیری را جبران کند. حق کشتی است که بهترین نتایج را بگیرد و پتانسیلش را هم دارد، چه به لحاظ ساختاری که فدراسیون بنا کرده و چه به لحاظ کشتی‌گیر و مربی. همه در این سال‌ها زحمت کشیدند.

امینی که پیش از این در اردوی تیم ملی در کنار یونس امامی بود، درباره کسب سهمیه این کشتی‌گیر در گزینشی آسیایی و رسیدن سهمیه‌های کشتی آزاد به عدد پنج، گفت: بچه‌ها کشتی‌های خوبی گرفتند، خوشبختانه یونس و آذرپیرا به دو سهمیه رسیدند و امیدوار هستم سهمیه 57 کیلو هم در گزینشی آخر کسب شود. یونس نشان داد با حریفان آسیایی هنوز اختلاف زیادی دارد، هرچند یکی از رقبایش در گزینشی آسیایی نایب‌قهرمان جهان بود اما اینها در حد یونس نبودند و توانایی‌اش بیشتر از اینهاست. سیداکوف، دِیک و تسابولوف رقبای اصلی او هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟