Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:00:13 GMT

رکورد مصرف برق سال ۹۸ در خوزستان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۰۴۲

رکورد مصرف برق سال ۹۸ در خوزستان شکسته شد

 محمود دشت بزرگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با  افزایش دمای هوا در هفته‌جاری مصرف برق افزایش پیدا کرد، روز گذشته پیک مصرف برق سال گذشته که هشت هزار و ۸۳ مگاوات بود شکسته شد.
وی بیان کرد: اوج مصرف برق در روز گذشته هشت هزار و ۱۳۲ مگاوات بوده که نسبت به هفت هزار و ۷۶۲ مگاوات مشابه مصرف برق در سال قبل؛ ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد رشد را نشان می دهد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدار مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر افزایش دما به ۴۹ درجه سانتیگراد و یا بیشترتا پایان هفته در اغلب مناطق استان و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، از مردم می خواهیم که با مدیریت مصرف برق به خصوص در ساعت های پیک (۱۴ تا ۱۷ و ۲۱ تا ۲۳) ما را در تامین برق یاری کنند.
دشت بزرگ تاکید کرد: مصرف زیاد برق باعث می شود تا درصد بارگیری از تجهیزات افزایش پیدا کند و از آنجایی که افزایش دما در کنار بارگیری بالا به این تجهیزات فشار وارد می‌کند  باعث آسیب به آنها و خاموشی‌های ناخواسته می‌شود که با مصرف ۵ تا ۱۰ درصدی مشترکین می‌توان از آن جلوگیری کرد.

بنابر دستور استاندار خوزستان ساعت کاری ادارات استان برای صرفه جویی در مصرف برق از ۳۱خردادماه تا ۱۴ شهریورماه امسال ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه است.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق اهواز انرژی برق مصرف بهینه برق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان زاوه با اعلام افزایش میزان جوجه ریزی به بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار و تربت جام رتبه‌ی سوم جوجه ریزی استان را دارا است.
محمد پیروی افزود: علی‌رغم حذف بخش زیادی از یارانه‌های دولتی، سهم بخش خصوصی دراین بخش بیشتر شده وبا حمایت بهره برداران مرغدار از طریق پیگیری راه اندازی واحد‌های راکد وکمک به توسعه واحد‌های مرغداری اقتصادی نیمه فعال شهرستان زمینه برای بهبود وضعیت جوجه ریزی فراهم گشته است. 
وی گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار وتربت جام رتبه سوم جوجه ریزی استان را دارا می‌باشد وبهبود مکانیزاسیون در بخش مذکور در اولویت برنامه ریزی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳