Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری المعلومه، منبعی امنیتی در فرماندهی عملیات استان الانبار از پرواز اطلاعاتی فرماندهان امنیتی به وسیله جنگنده ارتش عراق بر فراز این استان و نوار مرزی با سوریه خبر داد.

به گفته این منبع، فرماندهان امنیتی عالی رتبه به وسیله جنگنده ارتش عراق مناطق بیابانی استان الانبار تا نوار مرزی غرب استان با کشور سوریه را برای پیگرد مخفیگاه‌های هسته‌های خاموش تروریست‌های داعش و ترسیم نقشه‌های امنیتی از طریق این عملیات اطلاعاتی گشت‌زنی کردند تا مواضعی را که تروریست‌ها در آن مخفی شده و آن را پناهگاهی برای انجام عملیات تروریستی علیه یگان‌های نظامی متمرکز در غرب الانبار قرار داده‌اند، هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود: عملیات اطلاعاتی در راستای طرح پاکسازی تمامی مناطق بیابانی از هسته‌های خاموش داعش و تمرکز بر مناطق دارای موقعیت جغرافیایی صعب العبور است.

یحیی رسول، سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح عراق دیروز (یک‌شنبه) در توئیتی در حساب کاربری خود درباره اجرای عملیات نظامی ضد داعش نوشت: فرماندهی عملیات الجزیره دو روز است که عملیاتی نظامی را در سه محور آغاز کرده است، این عملیات برای جستجو و بازرسی مناطق صحرایی جنوب غربی وادی حوران است.

او افزود این عملیات با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش، نیروی هوایی و نیرو‌های مسلح عراق انجام شده است.

با وجود شکست گروه تروریستی داعش در عراق، هنوز شماری از اعضای این گروه تروریستی در مناطق مختلف این کشور حضور دارند و به صورت پراکنده دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

ارتش و نیرو‌های مردمی (الحشدالشعبی) عراق تاکنون عملیات‌های متعددی را برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی انجام داده اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای امنیتی تروریست های داعش الانبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد