Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه روز دوشنبه نوشت: «آنگلا مرکل» در تماس تلفنی با  محمود عباس بر اهمیت نشستن طرفین در میز مذاکره و اهمیت دستیابی به صلح در منطقه و تاثیر بزرگ آن بر آرامش و ثبات بین‌المللی تاکید کرد.  

صدراعظم آلمان همچنین با تقدیر از تلاش‌های فلسطین برای مقابله با همه‌گیری «ویروس کرونا» تقدیر و آمادگی کشورش برای ارائه کمک‌های احتمالی مورد نیاز فلسطینی‌ها برای مقابله با این بیماری را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز با تشریح آخرین تحولات سیاسی به ویژه برنامه‌های الحاق بخشهایی از کرانه باختری به سرزمینهای اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی که توسط فلسطین رد شده است، تصدی آلمان بر ریاست اتحادیه اروپا و شورای امنیت سازمان ملل را به صدراعظم این کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که آلمان با حمایت از حقوق و قوانین بین‌المللی زمینه صلح و ثبات [ جهانی ] را فراهم کند.      

محمود عباس از موضع آلمان در حمایت از قوانین و مصوبات بین‌المللی به ویژه در رابطه با الحاق سرزمین‌های اشغالی با استفاده از زور، قدردانی کرد. 

وی آمادگی فلسطین برای رفتن به میز مذاکرات بر اساس مشروعیت بین‌المللی و تحت نظارت کمیته چهار جانبه را اعلام کرد. 

همچنین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، صدراعظم آلمان را در جریان تلاشهای انجام شده برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری که سرزمین‌های فلسطین را تهدید می‌کند، قرار داد و  از تلاش‌ها و موفقیت‌های آلمان در کنترل این بیماری همه‌گیر قدردانی کرد. 

« بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بیش از این اعلام کرده بود که کابینه وی قصد دارد، از ابتدای ماه جاری میلادی ۳۰ درصد مساحت کرانه باختری را به سرزمین‌های اشغالی فلسطین الحاق کند.  

در پی تصمیم رژیم صهیونیستی، رهبری فلسطین ۱۹ ماه می‌میلادی (ماه گذشته میلادی)   اعلام کرد که سازمان آزادیبخش و تشکیلات خودگردان فلسطین همه توافق‌ها و تفاهم‌ها با دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را لغو کرده است. 

برچسب‌ها تشکیلات خودگردان فلسطین آسیای غربی آلمان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین آسیای غربی آلمان رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین آسیای غربی آلمان رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله‌جویانه و نیز تهدید آفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین‌الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسوولانه رفتار نمایند.

کد خبر 6087544 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین