Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@21:48:50 GMT

هتل‌ها با ۵تا ۱۵درصد ظرفیت کار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۱۶۶

هتل‌ها با ۵تا ۱۵درصد ظرفیت کار می‌کنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمدعلی فرخ‌مهر اظهار داشت: در حال حاضر هتل‌ها با وجود تخفیف 50 تا 60 درصدی برای جذب مهمان، فقط با 5 تا 15 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تا 10 روز گذشته و قبل از اینکه دوباره اوضاع شیوع کرونا به شکل اکنون و حاد شود سطح اشغال هتل‌ها به 15 تا 25 درصد هم رسید اما دوباره اوضاع روند نزولی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه هتل‌داران استان تهران تصریح کرد: اکنون هتل‌هایی که باز شده‌اند برای اینکه مهمان جذب کنند کلیه پروتکل‌های بهداشتی را حتی بهتر از منازل شخصی خودمان رعایت می‌کنند اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که کسی مراجعه نمی‌کند.

وی گفت: تعدادی از هتل‌ها هنوز اقدام به بازگشایی نکرده‌اند و بقیه هم فقط با یک چهارم ظرفیت کار می‌کنند.

فرخ‌مهر با بیان اینکه هتل‌ها نه تنها سود ندارند بلکه زیان هم می‌دهند، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها دور کار شده و ماموریت‌ها نیز قطع شده است، اگر هتل‌ها امروز با وجود ضرر باز هستند، فقط به این دلیل است که نمی‌خواهند پرسنل قدیمی و حرفه‌ای خود را از دست بدهند.

پربیننده ترین قیمت روز دلار (۱۳۹۹/۴/۱۶) حقوق نمایندگان مجلس یازدهم چند؟ کدام کشورها بیشترین حقوق را به معلمان می‌دهند؟ قیمت طلا ۱۷۷۱ دلار شد قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۴/۱۶

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هتل ورشکستگی تخفیف هتلداران هتلداری ویروس کرونا تاثیر اقتصادی کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • پرشدگی سدها به ۶۲ درصد رسید
  • پرشدگی سدها به ۶۲درصد رسید