Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:44:51 GMT

طلبه‌ها مروج سبک زندگی اسلامی باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۲۶۲

طلبه‌ها مروج سبک زندگی اسلامی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی صبح دوشنبه در نشست بررسی پذیرش در حوزه علمیه خواهران گناوه اظهار داشت: ارزش اصلی و اساسی طلبگی تفقه و سربازی امام زمان (عج) است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: در کنار همه مزایای طلبگی، تبلیغ دین و دین پروری مردم و ترویج احادیث نورانی و گهربار ائمه اطهار (ع) اساس طلبگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران در شرایط فعلی برای تبلیغ با تشکیل گروه‌های تولید محتوا مطالب را در اختیار گروه‌های مبلغین و مبلغات پذیرش قرار دهند.

وی گفت: هر طلبه می‌تواند در شهر و روستا سفیر مدرسه علمیه برای تبلیغ باشد و کارها رصد و هماهنگ شود تا راهکارهای لازم برای جذب اجرا شود.

وی گفت: از ظرفیت‌های مختلف مدارس، پایگاه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی، حلقه‌های صالحین برای جذب در حوزه‌ها استفاده شود.

کد خبر 4967091

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه بوشهر گناوه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دهه کرامت ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر لزوم تولید علم و ادبیات‌سازی برای رشته‌های جدید با گفتمان منطق بر اسلام و انقلاب تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی رئیس دانشکده دین و رسانه با مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه دو ماموریت را دنبال می‌کند، اظهار داشت: ماموریت نخست تربیت نیرو و کادرسازی برای داخل و خارج از سازمان است. ماموریت دوم تولید علم و ادبیات‌سازی برای رشته‌های جدید با گفتمان منطق اسلام و انقلاب است که می‌تواند برکات بسیاری داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه هر دو جهت را دنبال کند، عنوان کرد: تولید علم باید مبتنی بر مبانی فلسفی، فقهی و اخلاقی اسلام و متناسب با دنیا و شرایط جدید باشد.

اعرافی با بیان اینکه رفتن دانشکده دین و رسانه به سمت رشته‌های مقطع دکتری می‌تواند پیوست تولید علمی را تقویت کند، تصریح کرد: در نظریه‌هایی که مبتنی بر اندیشه اسلامی و جوابگوی مسائل دنیا باشد، دچار خلاء هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه می‌تواند زمینه‌ساز و پیشران توجه مراجع عظام و علما به موضوع رسانه باشید، افزود: دانشکده می‌تواند با تدابیر مناسب بر حرکت علمی تاثیرگذار باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه تربیت معنوی، اخلاقی و انقلابی یک امر مهم است، گفت: توجه به این موضوع موجب می‌شود که فارغ‌التحصیلان دانشکده دین و رسانه اثرگذارتر باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم