Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:34:24 GMT

واحد تولید ماسک در خرم‌آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۳۳۲

واحد تولید ماسک در خرم‌آباد افتتاح شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در آیین آغاز بکار این واحد افزود: این واحد در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور تامین ماسک استاندارد با قیمت مناسب حمایت و راه اندازی شده است.

محمدرضا صفی خانی با تاکید بر اینکه امکان افزایش ظرفیت ۶۵ هزار عدد در روز برای این مجموعه وجود دارد، بیان کرد: در صورت تامین مواد اولیه، ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک روزانه در سه واحد صنعتی استان موجود است که هم اکنون سهمیه لازم برای تولید یک ماه ماسک تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان برای این واحد تامین شده است، اضافه کرد: هدفگذاری تولید ماسک لرستان تا پایان امسال برمبنای ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تامین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.

وی همچنین در خصوص قیمت ماسک اظهار داشت: نرخ ها بر اساس مواد اولیه می باشد اما برای این کارخانه از محل تولید یکهزار و ۵۰ تومان است و باید یکهزار و ۳۰۰ تا یکهزار و ۴۰۰ تومان به فروش برسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان ویروس کرونا ماسک وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی‌های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده‌ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی‌ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تأمین شد.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی‌های سطح شهر و شهرستان گفت: از ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری است.

کد خبر 6085773

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر