Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است این تیم با تقویت ذهنیت خود می‌تواند وارد مرحله بعدی از موفقیت شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ جنارو گتوسو که شاگردانش بامداد امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته سی‌ام سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر یک رم را در ورزشگاه سن‌پائولو شکست دادند و هم‌امتیاز جالوروسی در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها شدند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در پاسخ به این پرسش که «شما 5 بازی از 6 بازی اخیرتان در سری A را با برد به پایان برده‌اید، راز خاص گتوسو چیست؟»، گفت: رازی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با بازیکنانی قدرتمند کار می‌کنم که هر لحظه باید این را به آنها یادآوری کنم. بعد از دیدار فینال جام حذفی به بازیکنانم گفتم که باید کمتر صحبت کنیم و بیشتر عمل کنیم. خیلی از این بازیکنان ترکیب تیم برای فصل آینده را شکل خواهند داد و ما باید ذهنیتی برنده خلق کنیم و به صورت انفرادی فکر نکنیم و باید به صورت تیمی فکر کنیم.

وی همچنین در تمجید از کاپیتان تیمش که در دقیقه 82 این بازی گل برتری ناپولی را به ثمر رساند، اظهار داشت: لورنزو توانایی از پیش‌رو برداشتن بازیکن مستقیمش و تفاوت رقم زدن را دارد، اما او برای این کار نیاز به قدرت پاهایش دارد. اینسینیه نمی‌تواند همیشه بازی کند. او دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد اما اگر لورنزو نیمکت‌نشین شود به خاطر خودش است. او بازیکن خیلی باهوشی است  و درک خوبی از فوتبال دارد و وقتی در تمریمنات درباره ایده‌ای صحبت می‌کنیم، خیلی زود آن را می‌گیرد.

سری A| ناپولی با شکست رم خودش را به «گرگ‌‌ها» رساند

گتوس تصریح کرد: ناپولی در سال‌های اخیر همیشه وقتی که باید وارد مرحله بعدی می‌شد، دچار لغزش می‌شد که این به ضعف ذهنیت تیم مربوط می‌شد و این چیزی است که ما باید حالا روی آن کار کنیم. بازیکنان باید درک کنند که نیاز است روز به روز پیشرفت کنند و قوی باقی بمانند چون پتانسل به تنهایی کافی نیست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال رم ایتالیا سری A تیم فوتبال ناپولی ایتالیا جنارو گتوسو بیشتر بخوانید... گتوسو: به جای بازی کردن در حال اعتراض به داوری بودیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال رم ایتالیا سری A تیم فوتبال ناپولی ایتالیا جنارو گتوسو رم سری A ناپولی جنارو گتوسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • آلونسو: این قهرمانی تاریخی است ولی بیشتر می‌خواهم