Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:10:49 GMT

داستان دو کاپیتان؛ سرنوشت لالیگا در دست مسی-راموس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۳۵۱

داستان دو کاپیتان؛ سرنوشت لالیگا در دست مسی-راموس

کاپیتان‌های دو غول فوتبال اسپانیا دیروز در اوج بودند و نشان دادند که حالا بیش از هر زمان دیگری به نماد و محور اصلی تیم‌هایشان تبدیل شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و سرخیو راموس؛ کاپیتان‌های بزرگ دو غول اصلی فوتبال اسپانیا. دو کاپیتانی که تفاوت‌شان از زمین تا آسمان است ولی هر روز بیش از پیش به نماد و محور تیمهای خود تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی جادوگر بزرگ و پا به توپ و دیگری استاد بزرگ هنرهای تاریک دفاعی. اما این دو کاپیتان یک نقطه مشترک بزرگ دارند: اراده مطعوف به پیروزی.

 

 

در میان همه بازیکنان لالیگا هیچ کس به اندازه مسی و راموس به احساساتش اجازه نمی‌دهد که در جریان مسابقات خود را به صورت زبان بدن آنها به نمایش بگذارد.

 

بارسلونا در دوران پساکرونا وضعیت بغرنجی داشته و صدرنشینی و اختلاف دو امتیازی با تیم دوم را به قرار گرفتن در رتبه دوم و فاصله چهارامتیازی با صدرنشین عوض کرده. تنش در رختکن بارسلونا و در مدیریت این تیم باعث شده مسی در چهار هفته اخیر چهره‌ای سرد و عبوس از خود به نمایش بگذارد. زبان بدن مسی در هفته‌های اخیر را پیشتر هم در دیگر دعواهای او با رئیس باشگاه یا با دعوای او با اریک آبیدال شاهد بودیم.

 

 

 

در سوی دیگر میدان، راموس که تا پیش از وقفه ناشی از کرونا با انتقادات زیادی از عملکردش در این فصل روبرو بود، از زمان شروع مجدد مسابقات فوتبال به روزهای خوبش برگشته و به یک وزنه مهم در ترکیب رئال تبدیل شده. راموس در هفت بازی رئال در این دوره 5 گل زده و به خصوص در دو بازی اخیر رئال گلهای پیروزی‌بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده.

 

 

راموس در همین دوره تعداد گلهای فصل خود را به عدد 10 رساند تا به گلزن‌ترین مدافع تاریخ لالیگا تبدیل شود. در این فصل تنها یک بازیکن رئال توانسته بیشتر از کاپیتان گلزنی کند و او کریم بنزما مهاجم این تیم بوده. نقش راموس در رئال در بازی حساس دیروز بیش از پیش خودنمایی کرد. رئالی‌ها به سه امتیاز این بازی مقابل اتلتیک بیلبائو نیاز مبرم داشتند و این بازی دشوارترین بازی آنها در پنج بازی آخر فصل به حساب می‌آمد.

 

با اینکه برخی پیروزی‌های رئال در بازیهای اخیر را با شک و شبهه مواجه کرده و معتقدند تصمیمات داوری باعث شد مادریدی‌ها بتوانند هر هفت بازی دوران پساکرونای خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، اما نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که راموس هم در این پیروزی‌ها نقشی کلیدی داشته. کاپیتان با درخشش خود کاری کرده که رئال حالا در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار بگیرد. افتخاری که از سال 2012 تا کنون دیگر قادر به رسیدن به آن نشده است.

 

 

راموس در پایان بازی دیشب تیمش در سن‌مامس گفت:" افتخارات فردی برای من در رتبه دوم اهمیت قرار دارد. مهم این است که تیم به اهدافش برسد و در هر بازی هر سه امتیاز را بدست بیاورد. خوشبختانه ما در حال حاضر می‌توانیم در هر بازی سه امتیازها را بدست بیاوریم. من اگر دنبال افتخارات فردی بودم می‌رفتم تنیس بازی می‌کردم. فوتبال یک ورزش بسیار زیبا و تیمی است. پیروزی در قالب یک تیم واقعا زیبا و خوشایند است".

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل المپیک لیون ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌اُم لوشامپیونه فرانسه موفق شد در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس با نتیجه 4 بر یک بر لیون غلبه کند، پس از این دیدار گفت: من فکر می‌کنم تنها می‌توانم درباره موارد مثبت صحبت کنم. ما بازی را فوق‌العاده شروع کردیم و روی دو موقعیت گلزنی به دو گل رسیدیم. ما روی به ثمر رساندن گل اول خوش‌شانس هم بودیم، اما به نظرم این یکی از بهترین 45 دقیقه‌های ما در فصلی جاری بود.

وی افزود: می‌دانستیم که جو این بازی خاص خواهد شد، چون ما پیش از آغاز این بازی و در مسیر رسیدن به ورزشگاه، این جو را در بین هواداران‌مان در خیابان‌های پاریس دیدیم و حس کردیم. هواداران ما در این بازی فوق‌العاده بودند. ما ارتباطی عالی با هواداران‌مان داشتیم. این بازی خوبی برای ادای احترام به کاپیتان‌مان یعنی مارکینیوش بود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما مقابل یک المپیک لیون بزرگ بازی کردیم. ما عملاً هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و فکر می‌کنم این یک راه عالی برای به پایان بردن هفته بود. حالا قطعی شدن قهرمانی‌مان به بازی بعدی (دیدار خارج از خانه با لوریان) بستگی دارد، اگر موفق به کسب پیروزی نشویم هم برای رسیدن به اهداف خود به کارمان ادامه خواهیم داد.

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

انریکه همچنین در تمجید از کاپیتان و مدافع برزیلی‌اش که با انجام 438 بازی بیشترین تعداد بازی در تاریخ باشگاه PSG دارد، تصریح کرد: مارکینیوش بازیکن خاصی است، ما او را سال‌هاست که می‌شناسیم و فکر می‌کنم زمانی که به این باشگاه آمدم و حرفه‌ای‌گری و رهبری او به‌عنوان کاپیتان و نقش وی در تیم را دیدم، به‌عنوان مربی خوشحالم که بازیکنی با این پتانسیل دارم.

پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه است و موناکوی 55 امتیازی و برست 53 امتیازی را  پشت سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم