Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در بخش ارتباطات سیار و بهره‌مند شدن مشتریان از سرویس‌های باکیفیت‌تر مخابراتی در شهرستان دهگلان، از ابتدای امسال ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ارتقاء سیستم‌های مخابراتی و توسعه زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت‌تر در شهرستان‌ها یکی از اولویت‌های کاری منطقه است افزود: در همین راستا و بر اساس بررسی و پیگیری‌های انجام شده؛ ارتقاء سیستم‌های مخابراتی در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان به عنوان یکی از اولویت‌ها صورت گرفت که بهبود کیفیت خدمات در این حوزه را به دنبال داشته است.

حکمت به تعداد سایت‌های همراه اول در شهرستان دهگلان اشاره داشت و گفت: تعداد ۲۱ سایت دارای تکنولوژی ۲G، ۱۴ سایت تکنولوژی ۳G و ۱۳ سایت ۴G در این شهرستان وجود دارد.

او با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ارتقاء سایت‌های همراه اول به لحاظ فنی با تلاش همکاران منطقه با هدف ارائه خدمات با کیفیت و در خور مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری در شهرستان دهگلان صورت گرفت.

حکمت اعلام کرد: در حال حاضر تعداد ۳۱ هزار و ۸۹۵ شماره تلفن همراه در شهرستان دهگلان در قالب شماره‌های اعتباری و دائمی مشغول بکار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به کابلکشی فیبر نوری در این شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کابلکشی ۲۸.۱۸۷ کیلومتر فیبرنوری درشهرستان دهگلان اجرا شده است که شرایط استفاده و بهره مندی مشتریان را از جدیدترین تکنولوژی مخابراتی فراهم می‌سازد.

حکمت همچنین تعداد پورت‌های منصوبه ADSL را درشهرستان دهگلان پنج هزار و ۴۷۲ پورت اعلام کرد و افزود: از این آمار، سه هزار و ۴۴۶ پورت آن به متقاضیان واگذار شده و مخابرات منطقه آمادگی لازم برای واگذاری پورت‌های جدید به متقضایان را دارد.

او ابراز داشت: خدمات تلفن ثابت به عنوان اولین سرویس مخابراتی همچنان با استقبال مشتریان این شهرستان روبرو است که تعداد ۱۷ هزار و ۴۸۸ شماره منصوبه و فعال بودن ۱۵ هزار و ۵۶۲ شماره آن با ضریب نفوذ ۲۴.۱۹ درصد گویای این مهم است.

حکمت خدمات و ارتباطات مخابراتی در روستا‌های شهرستان دهگلان را تشریح نمود و تصریح کرد:از تعداد ۱۰۵ روستای دارای سکنه، تعداد ۱۰۲ روستا دارای ارتباطات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، ADSL و دفاتر ICT روستایی هستند که نگاه ویژه مخابرات منطقه نسبت به توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در روستا‌ها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات ارتباطات و فناوری شهرستان دهگلان مخابرات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح