Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد غدیر استان کرمان از برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح امروز در جلسه بنیاد بین‌المللی غدیر خم استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: تمام برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان: نگاه شیعه به واقعه غدیر تبعیت محض از "امامت و ولایت" استرهبر انقلاب: کتاب "الغدیر" نماد دفاع از امیرالمؤمنین(ع) و تشیع استامام جمعه همدان: عید غدیر فرصتی مناسب برای تبیین مبانی اعتقادی شیعه است

وی با عنوان اینکه برنامه‌های پیشنهادی در قالب 9 عنوان ارائه شده است گفت: اهم برنامه‌ها به‌صورت تبیینی در قالب گفت‌وگو، سخنرانی و ارائه مقاله است.

دبیر ستاد غدیر خم استان کرمان با اشاره به اینکه بر وحدت مسلمین با تبیین عالمانه غدیر تاکید شده است افزود: تبیین و تفسیر خطبه غدیر در این ایام در دستور کار است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان شهید ذوب در ولایت است که ویژه برنامه‌ای در این رابطه پیش‌بینی شده است گفت: یکی از برنامه‌های خوب سال‌های گذشته بازسازی واقعه غدیر بوده است اما امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای این برنامه قطعی نیست و بستگی به نظر ستاد کرونا دارد.

عرب‌پور با اشاره به اینکه پنج مسجد محوری و پنج هیئت محوری در شهر کرمان و در هر شهرستان یک مسجد محوری ویژه برنامه عید غدیرخم را برگزار می‌کند افزود: در این ایام برنامه‌هایی از جمله اهدای خون و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان نیز پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این جلسه با بین اینکه مراسمات در رابطه با بزرگداشت عید غدیر از محل موقوفات غدیر در استان کرمان پشتیبانی می‌شود گفت: اداره کل اوقاف در برگزاری برنامه‌های غدیر دو موضوع برنامه‌های ابلاغی از مرکز و استانی همکاری می‌کند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان بیشتر بخوانید... ‌استاندار کرمان‌: همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند / با ادارات متخلف برخورد می‌شود ‌آیین تعزیه‌خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ده‌زیار کرمان به روایت تصویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان رعایت پروتکل های بهداشتی امامت و ولایت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ هزار مادر باردار و ۱۸ هزار کودک زیر ۶ سال از پوشش تغدیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد استفاده می‌کنند.

دکتر زهرا اباصلتی  افزود: غربالگری تغذیه در  همه مراکز جامع خدمات سلامت و خانه‌های بهداشت انجام می‌شود و افرادی که دچار اضافه وزن، چاقی،   لاغری، دیابت، فشار خون و کنسر‌ها هستند جزو جامعه هدف غربالگری تغذیه هستند..

وی گفت: تغذیه سالم به علت این که نقش پر رنگی که در ابتلا نشدن به بیماری‌ها دارد مورد توجه کارشناسان بهداشتی، مراقبان سلامت و بهورزان است و  در مراکز بهداشتی مشاوره‌های رایگان به عموم مردم ارائه می‌کنند.

مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: در مواردی که مراجعان با سوء تغذیه روبرو باشند در دو گروه سنی زیر ۶ سال و مادران باردار برنامه ریزی‌هایی انجام می‌شود و  برای افراد دچار سو تغذیه و اختلال وزن گیری با ارجاع به سازمان‌های حمایتی و اهدای کالا برگ رایگان اقلام غذایی تعریف شده را دریافت می‌کنند.

 دکتر اباصلتی افزود: کارشناسان تغذیه نحوه صحیح طبخ غذا را به مراجعان می‌آموزند و در دوره بعدی شرایط جسمانی فرد را پایش و ارزیابی  می‌کنند تا زمانی که اطمینان از رفع سو تغذیه انجام شود.

وی با بیان اینکه برای افرادی که از سوء تغذیه زیادی رنج می‌برند، پزشک تغذیه مشاوره‌های اختصاصی در نظر می‌گیرد، گفت: علاوه بر این خدمات، مکمل یاری برای گروه‌های سنی محتلف بنا به شرایط جسمانی افراد در نظر گرفته می‌شود.

مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ارائه آموزش فعالیت‌های ورزشی مناسب و تغذیه صحیح از مهمترین خدمات مراقبان سلامت و بهورزان است، زیرا پیشگیری نکردن و درمان به موقع می‌تواند زمینه ابتلا فرد به بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون و سرطان‌ها را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان