Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@23:50:16 GMT

اولتیماتوم به سوداگران ماسک

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۶۰۱

اولتیماتوم به سوداگران ماسک

خبرگزاری آریا-با اعلام اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده، از گوشه و کنار برخی خبرها در مورد گرانفروشی یا احتکار اقلام بهداشتی دوباره به گوش می‌رسد، موضوعی که معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از برخوردی جدی با آن خبر داده است.
به گزارش آریا، سرهنگ نادر مرادی درباره اینکه با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده، پلیس چه تمهیدی برای جلوگیری از تکرار مواردی نظیر احتکار و گرانفروشی که در روزهای نخست شیوع کرونا نیز رخ داده بود، خواهد داشت، گفت: باید به صورت جدی اعلام کنم که پلیس در این مورد با جدیت حضور داشته و با هرگونه موارد تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد؛ حال می خواهد این تفکر از نوع گرانفروشی، احتکار و یا موارد دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس خود را ملزم به دفاع از سلامت شهروندان می داند، خاطرنشان کرد: در روزهای نخست شیوع کرونا نیز پلیس با بسیاری از افراد سودجو که تلاش داشتند با سوءاستفاده از فضای پیش آمده پول و سود بیشتری به جیب بزنند برخورد کرد و این برخوردها همچنان هم ادامه دارد.
مرادی افزود: در همین راستا نیز روز گذشته با انباری در غرب تهران روبه رو شدیم که به محل دپو و احتکار اقلام بهداشتی بدل شده بود. در عملیاتی که همکارانم دیروز انجام دادند، تنها دو میلیون و 500 هزار عدد ماسک ساده و 210هزار ماسک فیلتر دار کشف و ضبط شد.
وی افزود: کشف دو میلیون و 45 هزار جفت دستکش لاتکس، 420 لیتر الکل اتانول، 3180 بطری محلول ضدعفونی کننده، 500 هزار جفت دستکش پلاستیکی، 1900 عدد ژل ضد عفونی کننده و 1300 دست لباس ایزوله نیز از دیگر کشفیات ماموران پلیس از این انباربود که در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و انبار مذکور نیز با حکم قضایی پلمب شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه اقلام مکشوفه به نهادهای مرتبط تحویل داده شد، گفت: برای این موضوع نیز پرونده ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
مرادی تاکید کرد که برخورد پلیس با سودجویان و افرادی که بخواهند با فرصت طلبی سلامت مردم را به خطر بیاندازند همچنان ادامه خواهد داشت و قطعا با هرگونه احتکار ماسک، اقلام بهداشتی و نیز گرانفروشی این اقلام برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولتیماتوم سوداگران ماسک اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از برخورد لازم قضایی با اخلالگران در نظام اقتصادی و مخلّین فضای مجازی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی دادستان‌های شهرستان های استان قزوین در سال 1403 که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دادسرا عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حمایت همه‌جانبه خویش را از اقدام نیروهای مسلح کشور در پاسخ به اقدامات شرورانه و ددمنشانه رژیم سفاک اشغالگر قدس را اعلام می‌داریم و با استناد به کلام امام عزیز معتقدیم که باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، افزود: در حوزه ی جنگ سخت نیروهای مسلح کشور ضرب شصت و سیلی تدافعی خوبی در مقابل شرارت‌های دشمنان در شب گذشته به عنوان اقدام اولیه به صورت دشمن سفاک ایران اسلامی زدندآ اما باید در حوزه جنگ نرم هم در مقابل قلم به دستان و جیره‌خواران داخلی هم اقدامات لازم صورت پذیرد، لذا برخورد لازم با اخلالگران نظام اقتصادی و مخلین فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود