Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:10:31 GMT

پزشکیان: توهین در شان نمایندگی و مجلس نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۶۶۶

پزشکیان: توهین در شان نمایندگی و مجلس نیست

مسعود پزشکیان درباره حاشیه‌های ایجاد شده در جریان گزارش روز یکشنبه وزیر امور خارجه به خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: چنین برخوردها، توهین‌ها و حرف‌هایی نه اسلامی، نه انسانی و شرعی و اخلاقی است و از نظر منطقی هم پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اگر ما واقعا مسلمان هستیم و منطق داریم و حرفی برای گفتن داریم، منطقی حرف بزنیم، نقد و سوال کنیم؛ اینکه با توهین حرف خود را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتارها برازنده نماینده و جایگاه مجلس نیست.

پزشکیان همچنین در خصوص طرح سوال از رییس جمهور از سوی برخی نمایندگان هم گفت: کلیت قضیه محل ایراد است، از عمر دولت یک سال باقی مانده و در چنین وضعیتی که وحدت و یک صدایی ما بیش از هر زمانی ضروری است، چنین اقدامی به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه نشان دهیم که دولت یک ساز می زند، مجلس یک ساز و قوه قضاییه ساز دیگر، به نفع انقلاب و مملکت نیست.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مسعود پزشکیان دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مسعود پزشکیان دولت مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری مسعود پزشکیان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است