Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان برای آغاز تمرینات خود امروز تست کرونا می‌دهند و تمرینات‌شان را برای آمادگی حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر از فردا آغاز می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان روز گذشته در باشگاه حاضر شده و بعد از انجام تست کرونا تمرینات خود را از فردا آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان با سرمربیگری عاطفه رضایی یکی از موافقین برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر بود. اگرچه شهر رفسنجان نیز در شرایط هشدار قرار دارد، اما به نظر می‌رسد فقط دو تیم مس رفسنجان و هیئت خراسان رضوی برای ادامه لیگ موافقت خود را اعلام کرده‌اند. خراسانی‌ها دیروز تست کرونا دادند تا پس از گرفتن جواب تمرینات خود را آغاز کنند.

ملی‌حفاری اهواز و سایپا دو تیم دیگر این مرحله از مسابقات راضی به برگزاری لیگ برتر نیستند. تیم ملی‌حفاری به دلیل شرایط قرمز اهواز هنوز به شاگردانش اعلام نکرده برای آغاز تمرینات به اهواز بیایند. این در حالی است که زیبا بارانی سرمربی این تیم در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفته بود تمرینات خود را از روز یکشنبه شروع می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ساپیا نیز در نامه‌ای کتبی عدم موافقت خود برای برگزاری تمرینات و مسابقات را اعلام کرده است.

رضایی: در لیگ فوتسال بانوان، تیم‌داری سخت است/ می‌توان فینال را به صورت تک بازی برگزار کرد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتسال بانوان ایران فوتسال بیشتر بخوانید... در سازمان لیگ فوتسال چه می‌گذرد؟/ سوم مردادماه زمان برگزاری پلی آف لیگ برتر بانوان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتسال بانوان ایران فوتسال ویروس کرونا فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان تمرینات خود مس رفسنجان تست کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز