Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت:میزان درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 30 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادرثناگو مطلق اظهار کرد: در خرداد ماه امسال 21 مورد درخواست سرمایه گذاری در منطقه صورت گرفته که درصد تحقق عملکرد این ماه نسبت به برنامه امسال 86 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرزگفت: زیر ساخت ها با هدف گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه توسعه می یابد.

نادر ثناگو مطلق افزود: به منظور حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و داخلی، تسهیلاتی در منطقه فراهم و با هدف امنیت سرمایه گذاری زیر ساخت ها را مهیا می کنیم.

وی اضافه کرد:  اکنون شرکت های مختلف بین المللی در منطقه در حال سرمایه گذاری هستند و یکی از اولویت ها منطقه  ویژه اقتصادی پیام این است که زمینه حضور این شرکت ها هر چه بیشتر فراهم شود.

ثناگو مطلق گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه ای از شرکت ها به خصوص در بخش آی.سی. تی و دانش بنیان در منطقه وِیژه اقتصادی پیام هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری البرز پیام منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و تجاری، ایران اکسپو در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بین‌المللی صنایع زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر خرما و آبزیان عرضه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو 2024 از 8 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش 2 محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از 70 کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو 2024 و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: براساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین 15 تا 20 از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی