Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالخالق العجری» سخنگوی وزارت کشور یمن اعلام کرد: حدود ۵۲ عنصر وابسته به القاعده در یمن بازداشت شده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: این افراد تلاش داشتند علیه ملت یمن با حمایت مالی و بنا به دستور کشورهای متجاوز، عملیات تروریستی انجام دهند.

العجری همچنین گفت: در خصوص ارتکاب جرایم در یمن نیز باید بگویم که نرخ ارتکاب جرم طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با نیمه دوم سال ۲۰۱۹، ۴۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به دستاوردهای نیروهای یمنی در برابر ائتلاف سعودی اشاره کرد.

العجری افزود: با تلاش نیروهای یمنی، دهها بمب کار گذاشته شده توسط عناصر جنایتکار وابسته به ائتلاف سعودی در مناطق مختلف یمن نیز خنثی شد.

کد خبر 4967133 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی القاعده ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ایران لبنان عربستان سعودی روسیه فلسطین افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به تظاهرات‌های حمایت از غزه در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت معترضان از سوی پلیس این کشور واکنش نشان داد. 

کنعانی نوشت: با وجود میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آن‌ها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشگاه‌های آمریکا طی روز‌های گذشته شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده در اعتراض به جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده‌اند.

تاکنون ده‌ها دانشجوی و استاد معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • شهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم