Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: لازم و ضروری است که ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه و مربیان آموزش و پرورش در تربیت جوانان امروزی به‌کارگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: لازم و ضروری است که ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه و مربیان آموزش و پرورش در تربیت جوانان امروزی به‌کارگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که توجه به ورزش همگانی در سطح استان یک اولویت اساسی و مهم است بیان کرد: باید اهمیت به استعدادیابی نیز مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با ترویج فرهنگ ورزشی زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی 31 تیر برگزار می‌شودخانه ورزشکار مشهور استونی پس از برخورد صاعقه سوخت + عکسدیدار پارس جنوبی - استقلال برگزار نشد/ داوران ورزشگاه تختی را ترک کردند + تصاویر

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: کشف استعدادهای ورزشی به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است و اهمیت به این مهم جزو برنامه‌های مهم و ضروری است که انتظار می‌رود مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با قهرمان پروری در رشته‌های ورزشی افتخارات بین‌المللی کسب کنیم.

عاملی تصریح کرد: استفاده بهینه از ابزارهای ورزشی نیز حائز اهمیت است و می‌تواند در جلوگیری از بیماری‌ها نقش مهمی داشته باشد و با توجه به این که شرایط و احساس امنیت نیز در محیط‌های ورزشی مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی اهمیت به ورزش محلات نیز بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه باید با اتخاذ تصمیمات اساسی برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم و با درنظرگیری نیازهای سنی جوانان اقدام کنیم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به پایه‌ریزی توطئه‌های دشمنان برای نسل جوان و امروزی نیز گفت: پیاده‌سازی برنامه‌های مناسب و استفاده از اکیپ‌های تخصصی در این زمینه برای توجیه‌سازی جوانان اولویت اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

عاملی گفت: استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه و روحانیون برای تربیت جوانان و نسل امروزی یک اولویت اساسی است و در این زمینه آماده اجرای برنامه‌های مشارکتی در حوزه تربیتی و آموزشی و نیز درسی و تقویتی هستیم.

انتهای پیام/132/ ع

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... خبرهای ورزشی بوشهر| سالن ورزش زورخانه‌ای بوشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود ثبت‌نام ۱۴ نفر در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی ورزش حرفه‌ای آذربایجان‌غربی از حامی مالی برخوردار نیست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مورد توجه واقع شود حوزه های علمیه تربیت جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان کاپیتان‌های تیم‌های ملی ورزشی بود و در دیداری چهره به چهره با آنها گفتگو کرد.

قرار است با پیشنهاد حسین شمس، دوره‌ای آموزشی برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی برگزار شود و آنها برای شرکت در این دوره ها، امروز به جزیره قشم سفر می‌کنند.

اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی