Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@11:03:16 GMT

فرار رو به جلوی موسوی خوئینی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۹۱۸

فرار رو به جلوی موسوی خوئینی‌ها

موسوی خوئینی‌ها به جای اینکه خود و دوستانش را مورد سوال قرار دهد و پاسخگوی مسائل امروز باشند و شرمنده مردم، سیاست فرار به جلو را دنبال می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ در رابطه با نامه موسوی خوئینی‌ها به مقام معظم رهبری که یادآور نامه منتظری به امام خمینی(ره) می‌باشد و باعث خوشحالی دشمنان و معاندان نظام گردید چند نکته قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله مشکلات در جامعه وجود دارد فشار اقتصادی، مردم را «مضطرب» و «پریشان» کرده، احساس ناامیدی، عصبانیّت و «سردرگمی» را در بخشی از مردم می‌بینیم اما دو سوال اینجا مطرح هست: 1- آیا این، همه واقعیت های جامعه است؟ یا اینکه در کنار این مشکلات پیشرفت‌های چشم گیری در حوزه نظامی، دفاعی، علمی، پزشکی، کشاورزی و ... هم داشتیم. موقعیت و نفوذ منطقه‌ای ما به گونه‌ای است که اگر روزی اسرائیل شعار از نیل تا فرات را می داد امروزه دور مرزهای خود دیوار آهنی کشیده و ما پا را روی گلوی آن گذاشته‌ایم؛ به قول نخست وزیر رژیم اشغال گر قدس، جمهوری اسلامی ایران در پایتخت 4 کشور عربی حضور دارد. و جایگاه جهانی ما را باید دید که در شرایط تحریم در حیات خلوت آمریکا نفوذ می کنیم که حتی دشمنان ما به آن اعتراف می کنند.

نکته دوم عامل این مشکلات اقتصادی چه کسی است؟ چرا ایشان از هم فکران خود که بیش از سی سال در حاکمیت حضور داشتند سوال نمی‌کنند؟ این جمله که  تاریخ تکرار می‌شود را عملا می‌بینیم. در جریان جنگ جمل، طلحه و زبیر به تحریک معاویه آتش جنگ را برافروخته بودند. بهانه آنها خونخواهی عثمان بود و حال آنکه طلحه و زبیر به گواه همه مورخان از قاتلان عثمان بودند و در مقابل، حضرت امیر(ع) - بازهم به گواه تاریخ - فرزندان خود، امام حسن و امام حسین علیهما‌السلام را به دفاع از خلیفه سوم فرستاده بود. اینگونه بود که امیر مومنان‌(ع) درباره این دو فرمودند « إِنَّهُمْ لَیَطْلُبُونَ حَقّاً هُمْ تَرَکُوه وَ دَماً هُمْ سَفَکُوهُ ... آنها حقی را مطالبه می‌کنند که خود وانهاده‌اند و خونی را می‌طلبند که خود ریخته‌اند»! حالا می بینیم چگونه خوئینی‌ها تمامی مشکلات و بلاهایی که خود و دوستان هم حزب و گروهش به مردم مظلوم این دیار تحمیل کرده‌اند را به کلیت نظام نسبت می‌دهد‌.

متاسفانه «تناقض‌ها و تبعیض ها» و «شکافِ میانِ نظر/ عمل و وعده/ واقعیّت»، و از سوی دیگر، «بی‌عملی» و «تنبلی» و «کم‌کاریِ» دوستان وی باعث این مشکلات شده است. براساس قانون اساسی رهبری سیاست های کلی نظام را تبیین می‌کند اما اجرای آن به دست قوه مجریه هست که بیش از سی سال در اختیار دوستان وی بوده است شعارهای 17سال قبل را نگاه کنید اگر دوستان وی که در حاکمیت بودند به آنها عمل می‌کردند امروز این مشکلات نبود.

اگر در دوره 8 ساله اصلاحات به جای پرداختن به اصلاحات سیاسی و جامعه مدنی دست به اصلاحات اقتصادی زده بودند امروز این مشکلات نبود. اگر در دوره هاشمی دوستان ایشان بجای نسخه برداری از نسخه های بانک جهانی و صندوق بین اللملی پول  و رواج اشرافی گری توجهی به نسخه های درونی می‌کردند امروز شاهد این مسائل نبودیم. اگر دوستان موسوی خوئینی‌ها طی این 7 سال به جای اعتماد به آمریکا و اروپا به ظرفیت ها و توان داخلی توجه کرده بودند امروز شاهد این مسائل نبودیم. دوستان خوئینی‌ها اگر به توصیه‌های رهبری در دولت اصلاحات که محور اصلاحات باید مبارزه با فقر و فساد و تبعیض باشد توجه می‌کردند شاهد مسائلی که فرمودند نبودیم. اگر در مجلسی که اکثرا دوستان وی بودند به فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد توجه می‌شد امروز شاهد این مسائل نبودیم. موسوی خوئینی ها به جای اینکه خود و دوستانش را مورد سوال قرار دهد و پاسخگوی مسائل امروز باشند و شرمنده مردم، دچار فرافکنی و خطای تعلیل شده و سیاست فرار به جلو را دنبال می کند.

اکبر غفوری

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود

 نشست مشترک شورای ترافیک استان کرمان و کمیسیون ایمنی راه‌ها، سه‌شنبه ۷ فروردین ماه با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در استانداری کرمان برگزار شد. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به دور دوم سفر‌ها و آمار تصادفات، بر همت بیشتر برای کنترل تصادفات و حضور پررنگ پلیس، اورژانس، هلال‌احمر و راهداری در نقاط پر تصادف تاکید کرد.

وی افزود: متولی تصادفات، پلیس است و آمار تصادفات نوروز را پلیس اطلاع‌رسانی کند. 

آیت اللهی موسوی بر ورود دستگاه قضا در ترک فعل‌های صورت گرفته برای خاموشی ورودی شهر‌ها تاکید کرد و از راهداری خواست با تامین مالی انجام شده، دوربین‌های مورد نیاز را خریداری و در اختیار پلیس راه قرار دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های شهری اورژانس استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت
  • شهید مداح لشکر فاطمیون + فیلم
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • آیت‌الله ایازی: یکی از مشکلات امروز فرهیختگان ما این است که فضای یأس را می‌­گسترانند
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود