Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عصر روز یکشنبه (۱۵ تیرماه) اولین نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم تشکیل شد.

دستور کار اولین جلسه، انتخاب دبیرکل بود که پس از بحث و بررسی، اعضای شورای مرکزی این تشکل محمدرضا باهنر را به عنوان دبیرکل این حزب در دوره جدید ابقا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتخاب دبیرکل، باهنر در سخنان کوتاهی انتظارات از شورای مرکزی را در دو سال آینده برشمرد. وی با تاکید بر فعالتر سازی شعب استانی جام بر توسعه کمی این تشکل در دوسال آینده، انتظار مهم دیگر را تقویت کمیته‌های فنی جام دانست. باهنر اظهار داشت: کمیته‌های فنی در حوزه‌های مختلف می‌تواند علاوه بر جذب نیرو‌های صاحب نظر، خود نیز در حوزه اداره بهتر کشور به قوای مختلف علی الخصوص دولت پیشنهادات اجرایی ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید

محمدرضا باهنر؛ کاندیدایی که علت حضورش را زنده ماندن نام برادر شهیدش عنوان کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تلاش همه احزاب و فعالان سیاسی را برای کمک به اداره بهتر کشور در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و مطالبات ملت شریف ایران خواستار شد.

گفتنی است مسئولین واحد‌های اجرایی جام تا هفته آتی توسط دبیرکل به شورای مرکزی معرفی و هیئت اجرایی این تشکل تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جامعه اسلامی مهندسین محمدرضا باهنر انتخابات 1400 شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از قانون حفظ حریم عفاف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان یزد ضمن حمایت از قانون حفظ حریم عفاف و حجاب افزود: ضمن قدردانی و سپاس از اقدام فوری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و استان یزد، در راستای اجرای این قانون اعلام می‌دارد، تلاش شبانه‌روزی دشمن و نقشه‌های شوم نظام سلطه در جنگ ترکیبی علیه دین و فرهنگ و اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران برای همگان مبرهن و آشکاربوده و جایی برای تعلل و تردید در این راستا باقی نگذاشته است. 

این شورا افزود: به همین منظور، حرکت قاطعانه و فوری همه دستگاه‌های متولی و مسئول در تمام کشور خصوصا استان را خواستاریم تا با ایجاد عزم همگانی و همت مضاعف به برنامه‌ریزی دقیق و راهبردی پرداخته، در این راه فرصت را از دست ندهند و در امر اجرای قانون حجاب و مبارزه با هرگونه ولنگاری فرهنگی که منجر به هزاران آسیب اجتماعی و سست کردن بنیاد مقدس خانواده می‌شود همت نمایند. 

در ادامه این پیام آمده است: شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان بیان می‌دارد که برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده و یقینا کوتاهی، اهمال، تردید، دودلی و خدایی ناکرده بی توجهی‌های دستگاه‌های مسئول را نسبت به اجرای حکم شرعی و قانونی حجاب را بر نمی‌تابد و آمادگی خود را در جهت همکاری در ابعاد مختلف خصوصا جهاد تبیین و وفرهنگ سازی، اعلام و در راستای اجرایی سازی این امر تلاش شبانه روزی خواهد نمود.

این شورا اظهار داشت: در پایان از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندارمحترم، مدیر کل محترم دادگستری، دادستان محترم استان، فرماندهی ولایتمدار نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی تقاضای ورود فوری، برخورد قاطع، منسجم و ادامه‌دار در این مسئله دینی و قانونی را خواهانیم. باشد که ضمن شکست نقشه‌های شوم دشمن، شاهد رشد، تعالی و بالندگی خانواده‌های عزیز سرزمین مان باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت
  • حمایت شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از قانون حفظ حریم عفاف