Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله مومنی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: مسئولان و مربیان ۳۳۴  پایگاه تابستانی در کانون ها، مدارس منتخب، دارالقران ها، پژوهش سراها، سالن های ورزشی برنامه ها و کلاس های خود را طی ۸ هفته با شعار هر دانش آموز یک مهارت آغاز می کنند.

وی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا افزود: فعالیت‌های این پایگاه‌ها تابستانی بیشتر با رویکرد مجازی - مهارتی در محورهای مهارت‌های ارتباطی، معرفتی بصیرتی، فرهنگی و هنری، علمی، اقتصادی، اشتغال زایی، ورزش و سلامت برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها ارتقای مهارت دانش اموزان در زندگی است، ادامه داد: با توجه به آغاز زود هنگام فعالیت مدارس در اواسط شهریورماه فعالیتها پایگاه های تابستانی تا پایان مرداد ماه برقرار است.

برچسب‌ها مدارس گذران اوقات فراغت خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گذران اوقات فراغت خرم آباد لرستان مدارس گذران اوقات فراغت خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است