Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم علیرضایی اظهارکرد: نحوه تقاضا در سایت و تایید متقاضیان به صورت سراسری است و استان‌ها در این رابطه حق هیچ دخالت و یا اعمال نظری ندارند.

وی سهمیه استان چهارمحال و بختیاری  در طرح اقدام ملی مسکن را ۲۲۹۳ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۱۳۳ واحد در شهرکرد و ۱۱۶۰ واحد در شهرهای زیر ۲۰ هزار خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی افزود: تاکنون چند شهرک در استان آماده‌سازی شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این خصوص در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت در حال اجرای طرح است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از جانمایی محله ۳۴ منظریه شهرکرد برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این منطقه ۳۴ هکتار وسعت و ظرفیت ایجاد ۳ هزار واحد مسکونی را دارد.

علیرضایی بیان کرد: بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن می‌تواند تاثیر بسزایی در کنترل قیمت زمین و مسکن در استان داشته باشد.

کد خبر 528433 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان چهار محال و بختیاری مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي استان چهار محال و بختیاری مسکن طرح اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در روستا‌ها و شهر‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری