Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:15:02 GMT

هشدار رییس قوه قضاییه به برخی مدیران و مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۲۵۳

هشدار رییس قوه قضاییه به برخی مدیران و مسئولان

به گزارش جماران؛ رییس قوه قضاییه گفت: نباید منابع کشور در اختیار افراد بی صلاحیتی قرار بگیرد که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

سید ابراهیم رییسی در واکنش به گزارش‌های مطرح شده در جلسه شورای عالی قوه قضائیه درخصوص کوتاهی برخی مسئولان در انجام وظایف قانونی خود در حادثه مرکزپزشکی سینا و حادثه نطنز، گفت: سیاست قطعی دستگاه قضایی پیگیری و مواخذه مسئولی است که به وظایف خود عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به سازمان قضایی نیروهای مسلح، سازمان بازرسی و دادستانی گفته ام که طبق قانون باید مدیرانی که به مسولیت خود عمل نکرده اند را مواخذه کنند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه گاهی ترک فعل‌ها از انجام برخی اقدامان پر ضررتر است، گفت: عدم مدیریت بازار و نوسان قیمت‌ها مردم را آزرده کرده است و برای ایجاد ثبات در بازار نیاز به کارجهادی و طرح جامع اقتصادی داریم.

رییسی گفت: بی انضباطی مالی به کشور آسیب می‌زند؛ نباید منابع کشور در اختیار افراد بی صلاحیتی قرار بگیرد که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: هم به تخلفات ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان متخلف باید رسیدگی شود هم نام آن‌ها باید افشا شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

اخبار مرتبط واکنش سید ابراهیم رییسی به ماجرای آسیه پناهی و رومینا اشرفی واکنش رییسی به ماجرای دلارهای پرداختی برای واردات رییسی:ِ با کسانیکه در این ایام امنیت مردم را برهم می‌زنند حتما جدی برخورد شود رییسی: رسیدگی به پرونده زندانیان و آزادی ۸۳ هزار نفر حرکت جهادی همکاران قضایی بود رییسی:‌ سازوکار انتخابات در ایران اطمینان بخش است رییسی: به قوه قضاییه قوی می‌اندیشیم نه قوه قضاییه بزرگ سوله آسیب‌دیده نطنز محل انجام چه کاری بود؟ حادثه نطنز تلفات جانی نداشته اما خسارت‌های مالی قابل توجه بود علت حادثه در سایت هسته‌ای نطنز مشخص شد؛ به دلیل ملاحظات امنیتی در زمان مناسب اعلام می‌شود وجود تخلفات متعدد در ساختمان کلینیک سینا علت حادثه کلینیک سینا از زبان رییس سازمان پدافند غیرعامل

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا قوه قضاییه ابراهیم رییسی انفجار نطنز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قوه قضاییه خود عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی