Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: خرما و پسته در استان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه ها رو به نابودی هستند، محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرزهای بسته فاسد شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ذبیح الله اعظمی ساردویی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی درخصوص گزارش وزیر امور خارجه از تحولات بین المللی و سیاست جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در قانون اساسی وظایف وزارت خارجه مشخص شده است و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه سیاست خارجی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس بیان کرد: خرما و پسته در استان کرمان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه ها رو به نابودی هستند. محصولات نوبرانه جالیزی جنوب کرمان در سال زراعی جاری در زمین باقی مانده و نابود شده است. محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرزهای بسته فاسد شده اند.

اعظمی با بیان اینکه دیپلمات های ما سربازان خط مقدم جبهه برای تامین منافع ملی هستند، عنوان کرد: تضعیف وزارت خارجه، دیپلمات های ارشد و وزیر خارجه در شرایط فعلی و تروریسم اقتصادی آمریکا، مغایر منافع ملی و امنیت ملی است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی و جلسه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، نتیجه تلاش های وزارت خارجه از جمله شخص وزیر است.

اعظمی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف وزارت خارجه دیپلماسی فعال اقتصادی، بازاریابی و تسهیل صادرات پایدار تولیدات ملی است، ادامه داد: متاسفانه صادرات محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی با موانع زیادی روبرو شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: خرما و پسته در استان کرمان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه ها رو به نابودی هستند. محصولات نوبرانه جالیزی جنوب کرمان در سال زراعی جاری در زمین باقی مانده و نابود شده است. محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرزهای بسته فاسد شده اند.

اعظمی ساردویی با بیان اینکه هماهنگی میان وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی و وزارت خارجه به درستی صورت نمی گیرد، اظهار داشت: در سال جهش تولید برای صاردات محصولات متنوع استان کرمان به بازارهای جهانی برنامه ریزی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد محصولات کشاورزی جنوب استان پشت مرزهای بسته وزارت خارجه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رسانه نوشت وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که این کشور مخالف عضویت فلسطین در سازمان ملل بوده و در صورت لزوم آن را وتو خواهد کرد.

روز گذشته نیز اخباری درخصوص تلاش آمریکا برای اعمال فشار به دیگر کشورها درخصوص ارائه رای منفی به عضویت فلسطین در سازمان ملل منتشر شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است