Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@11:26:55 GMT

پلمب ۳۸ واحد تولید و فروش پوشاک در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۵۶۱

پلمب ۳۸ واحد تولید و فروش پوشاک در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازدید مأموران این معاونت از ۲۵۳ واحد صنفی عرضه، تولید و فروش پوشاک در تهران خبر داد و گفت: در این راستا به ۷۱ واحد صنفی اخطار داده و ۳۸ واحد نیز پلمب شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی با بیان اینکه در هر جامعه‌ای پوشش ظاهری مردم از گویاترین نشانه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی به شمار می‌رود، اظهار کرد: طبیعی است اگر هر کشوری متناسب با هنجار‌های مذهبی و فرهنگی اصیل خود چارچوبی داشته باشد و قوانینی را در این موضوع وضع کند، روی آن هم سختگیر باشد، حفظ هنجار‌های اجتماعی از اصلی‌ترین وظایف قانون‌گذاران و مجریان قانون آن به شمار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به اینکه فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی از اساسی‌ترین عناصر یک نظام اجتماعی است، افزود: پذیرش یا عدم پذیرش الگو‌ها و مد‌هایی که در جامعه رواج می‌یابد ابتدا باید رابطه آن را با نظام ارزشی حاکم برجامعه و اصول و مبانی مورد قبول آن مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت پذیرفته شدن به عنوان یک رفتار مورد قبول اجتماعی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه پلیس وظایف دیگری در جامعه دارد و حجم کاری آن به قدری سنگین است که نمی‌تواند تمام ظرفیت خود را برای رسیدگی به این موضوع به کار بندد، تصریح کرد: طبق قانون تمام واحد‌های صنفی مکلف به رعایت ضوابط اسلامی هستند و فروش لباس‌های نامتعارف تخلف محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پوشش ظاهری افراد جامعه به عنوان تجلی و نماد عینی هویت بومی و ملی یک کشور است و پوشش‌های نامناسب و غیر متعارف تأثیر بسزایی در فرهنگ و ملیت و رفتار اجتماعی مردم دارد، افزود: در این راستا معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی، نظارت بر واحد‌های صنفی مربوط را در دستور کار دارد.

مرادی متذکر شد: مأموران این معاونت در طرح یک هفته‌ای که از هفتم تیر آغاز شد و تا چهاردهم تیرماه ادامه داشت، از ۲۵۳ واحد صنفی عرضه و تولید و فروشنده پوشاک بازدید کردند، در این راستا به ۷۱ واحد صنفی اخطار داده و ۳۸ واحد نیز پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پوشاک تهران اماکن عمومی فرهنگ پلیس واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد