Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت «ارمغان آوران معتمد» مسئولیت پژوهش و طراحی فرآیند‌های کاری سامانه جامع مدیریت محلات شهر تهران را بر عهده گرفت به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت «ارمغان آوران معتمد» به عنوان یکی از برگزیدگان رویداد نوآوری مرکز نوآوری سیاستگذاری و مدیریت علم، فناوری و نوآوری در راستای توسعه فعالیت‌های نوآورانه خود، مسئولیت پژوهش و طراحی فرآیند‌های کاری سامانه جامع مدیریت محلات شهر تهران را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این پروژه با محوریت مدیریت بهره وری، افزایش کارایی و ساماندهی فرآیند‌های مرتبط با شهرداری تهران با رویکردی نوآورانه و فناورانه تعریف شده است.   مرکز نوآوری با پشتیبانی خود از این شرکت نوآور زمینه عقد این قرارداد کارآفرینانه را فراهم کرد و هم اکنون ۶ دانش آموخته و دانشجوی مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد با همراهی مشاوران و کارشناسان پروژه‌ای در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیریت محلات شهر تهران شرکت دانش بنیان شهرداری تهران فعالیت های نوآورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی