Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی حفاری ایران موفق به دریافت گواهینامه‌های سیستم استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و مدیریت زیست محیطی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، «سیدعبدالله موسوی» از دریافت گواهینامه‌های سیستم ISO 45001: 2018 استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ISO14001 :2015 استاندارد سیستم مدیریت زیست‌ محیطی خبر داد و گفت: با توجه به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 در دهه گذشته، اقدام‌های لازم برای دستیابی به دو استاندارد ISO 45001: 2018) و ISO14001:2015 پس از آماده‌سازی و اصلاح فرآیندها با مشارکت فعال مدیریت اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری و معاونت‌ها و مجموعه مدیریتی در فرآیندی سه ساله انجام و ضمن ممیزی شخص ثالث در اردیبهشت و خردادماه سال ۱۳۹۹، نسبت به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی استانداردها از شرکت اس‌جی‌اس ایران اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: استقرار سیستم‌ مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و زیست‌ محیطی با هدف افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان، ارائه خدمات منطبق با نیازهای مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست‌ محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در راستای پیشگیری و کاهش حوادث صورت پذیرفته است.

به گفته وی، موفقیت در دریافت گواهینامه‌های معتبر و بین‌المللی IMS، بیانگر آثار غیرقابل انکار آن در محیط کسب‌وکار، ارتقای بهره‌وری، ایمنی و سلامت کارکنان، مسئولیت اجتماعی و بهبود عملکرد شرکت در مقابل ذی‌نفعان است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران مدیرعامل شرکت ملی حفاری نفت و گاز دریافت گواهینامه ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات جایگزین حبس برای ۱۴ متخلف زیست محیطی گیلان

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: از سال گذشته تاکنون برای ۱۴ متخلف محیط زیست در این استان حکم سبز به عنوان حکم جایگزین حبس صادر و اجرا شده است.

او افزود: صید، شکار غیرمجاز، برداشت غیرقانونی شن و ماسه و آلوده کردن محیط زیست نمونه‌هایی از تخلف‌های زیست محیطی در گیلان است که مجازات در پی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد: در صورتی که متخلف محیط زیست سابقه کیفری نداشته باشد و یا از سابقه کیفری اش بیشتر از ۵ سال نگذشته باشد، بر اساس ماده ۶۶ قانون مجازات اسلامی، با صدور حکم سبز، باید خدماتی را برای حراست و حفاظت محیط زیست انجام دهد.

به گفته عشوری، همراهی با محیط بان‌ها، پاکسازی مناطق آلوده به پسماند، تهیه غذای پرندگان و علوفه برای حیات وحش، کاشت نهال و تهیه مقالات زیست محیطی از مجازات‌هایی که حفاظت محیط زیست برای این متخلفان در نظر گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • افزایش شاخص‌های زیست محیطی در ارتفاعات شیراز
  • موضوع امسال روز زمین چه خواهد بود؟
  • افزایش شاخص‌های زیست‌ محیطی در ارتفاعات شیراز
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی پارسال در آذربایجان‌غربی  
  • دولت سیزدهم طرح انتقال آب به استان سمنان را اجرا کند
  • مجازات جایگزین حبس برای ۱۴ متخلف زیست محیطی گیلان
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته