Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین توپچی ها بر این عقیده است که مشکلات دفاعی آرسنال با خرید مدافعی مستحکم و نامی، تا حدود زیادی رفع می شود

طرفداری - سول کمپل، به میکل آرتتا توصیه کرد که همانند لیورپول که برای خرید ویرجیل فن دایک، دست به جیب شد، مدافعی اسم و رسم دار برای آرسنال جذب کند. 

به گزارش میرر، لیورپول از زمان روی کار آمدن یورگن کلوپ، چند حرکت هوشمندانه را در بازار نقل و انتقالات انجام داده است که یکی از آن ها، پرداخت مبلغی در حدود 75 میلیون پوند، برای خرید ویرجیل فن دایک هلندی از ساوتهمپتون در زمستان 2018 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان انتقادات زیادی به لیورپول و شخص کلوپ بابت پرداخت چنین مبلغی برای یک مدافع، وارد شد اما با حضور فن دایک در خط دفاعی لیورپول، اوضاع برای قرمزها عوض شد و آن ها به سطح جدیدی رسیدند. با این که آرسنال این روزها فرسنگ ها با دوران اوجش فاصله دارد، اما سول کمپل بر این عقیده است که خرید مدافعانی که بتوانند مشکلات دفاعی توپچی ها را حل کنند، می تواند تیم سابقش را به روزهای خوب بازگرداند. کمپل اظهار داشت: 

ببینید لیورپول در بازار نقل و انتقالات چه سیاستی را در پیش گرفت. همه ویرجیل فن دایک را می شناسیم. اما آیا آرسنال نیز می تواند چنین مبالغی را برای خرید یک مدافع، صرف کند؟ بعضی اوقات برای به خدمت گرفتن بازیکنی که به حضورش در تیمتان نیاز دارید باید چنین مبالغی را خرج کنید و در عوض آن بازیکن با حضورش می تواند سطح تیم را بالاتر ببرد و شرایط را عوض کند، به خصوص اگر آن بازیکن مدافع باشد و شما نیز به تقویت خط دفاعتان نیاز داشته باشید. آن ها شاید به پولی که برای خرید بازیکنی مانند نیکولاس پپه در خط حمله کرده اند، اهمیت نمی دهند اما باید این موضوع را در نظر گرفت که بعضی وقت ها نیاز پیدا می شود که به تقویت پست های دیگر نیز، فکر کنید. 

آرتتا در پست دفاع میانی و با حضور داوید لوئیز، شکودران موستافی و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، انتخاب های زیاد و مطمئنی برای تیمش در اختیار ندارد. ویلیام سالیبای جوان که از سنت اتین خریداری شده است، نام دیگری خواهد بود که آرتتا می تواند از ابتدای فصل بعد، از او در تیمش بهره بگیرد اما این بازیکن جوان نیز گزینه ای برای آینده باشگاه است و سول کمپل باور دارد، خرید یک مدافع اسم رسم دار  و حضور او در کنار سالیبا، می تواند خط دفاعی توپچی ها را دچار تحول کند. مدافع سابق توپچی ها گفت: 

بعضی وقت ها وقتی بازیکن جدیدی به تیم اضافه می شود، شما پیش خودتان فکر می کنید که این پسر، می تواند همه مشکلات را حل کند، اما با بررسی سناریو های موجود متوجه می شوید که باید دست به جیب شوید و نامی بزرگ را به خدمت بگیرید که بتوانید روی او حساب کنید و سپس خط دفاعی را حول محور او تشکیل دهید. مسئولان آرسنال هزینه های زیادی صرف خرید بازیکنان هجومی می کنند اما به خرید مدافعانی بزرگ و با کیفیت، فکر نمی کنند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای خرید توپچی ها فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین

به گزارش قدس آنلاین، جان آکیلینو رئیس فرماندهی منطقه هند- اقیانوس آرام آمریکا امروز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در توکیو مدعی شد که اقتصاد چین تحت تأثیر آشفتگی در بخش املاک و مستغلات قرار گرفته و نرخ رشد اقتصادی رسمی آن «واقعی» نیست.

وی همچنین افزود که چین، هزینه به شدت بیشتری در حوزه نظامی نسبت به افزایش ۷.۲ درصد اعلام شده در ماه گذشته، انجام می‌دهد.

آکیلینو که ماه آینده سمت خود را واگذار می‌کند، ادعا کرد: با وجود اقتصاد ناموفق، یک تصمیم آگاهانه (از سوی چین) برای تامین قابلیت‌های نظامی وجود دارد. این برای من نگران کننده است.

درحالیکه ایالات متحده در نزدیکی آب‌های تحت کنترل چین به تازگی رزمایش مشترکی را با فیلیپین آغاز کرده است، رئیس فرماندهی منطقه هند- اقیانوس آرام آمریکا مدعی لفاظی‌ها و اقدامات تهاجمی فزاینده چین در دریاهای جنوبی و شرقی چین، به ویژه پیرامون جزیره مرجانی توماس شول دوم و تایوان، شده است.

روز گذشته یک مقام نظامی ارشد چین در جریان میزبانی این کشور از مقام‌های نیروهای دریایی کشورهای مختلف از جمله غربی‌ها، هشدار داد که دریای جنوبی چین نباید به محل قدرت‌نمایی کشورها تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد