Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: ویلاهای لوکس یکی از شهرداران شهرستان شهریار و بستگان وی که به صورت غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات ساخته شده بود، قلع و قمع شد.

حمید عسگری پور از آزادسازی ۵۹ هزار متر مربع از اراضی در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات خبر داد و بیان کرد: این اراضی واقع در منطقه مهرچین بودند که با دستور قضایی از آن‌ها رفع تصرف به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در این راضی شامل ویلاهای لوکس، دیوارکشی، احداث‌ بنا، محوطه‌سازی، آلاچیق و استخر بود که با قلع و قمع آن‌ها، اراضی مذکور به حالت اولیه اعاده شد.

وی تصریح کرد: در راستای آزادسازی های صورت گرفته ویلاهای لوکس یکی از شهرداران شهرستان شهریار و بستگان وی نیز که به صورت غیرمجاز و در اراضی زراعی و باغات ساخته شده بود، قلع و قمع شد.

عسگری پور در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت و قانون، با هیچ شخصی، هیچ گونه تسامحی نخواهد کرد و با هر گونه تغییر کاربری اراضی غیرقانونی بطور جد برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس حقوقی جهاد کشاورزی گلپایگان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.


حسین خوشنویسان افزود: جهاد کشاورزی گلپایگان در ایام نوروز امسال ۳۳ مورد اخطاریه برای افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بودند صادرکرده است.
حسن جوکاری؛ رئیس امورمنابع آب گلپایگان هم دراین جلسه گفت: در سال گذشته ۶ هزار متر زمین در منطقه عباس آباد و ۲۰ هزار متر هم در دیگر نقاط شهرستان گلپایگان آزاد سازی شده است.


روح الله حججی؛ نماینده دادستان گلپایگان نیز خواستار افزایش گشت‌های بازرسی و تخریب شد و گفت: باید قبل از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی از این تخلف جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • مبارزه با سن گندم در ۸۶ هزار هکتار از اراضی استان همدان
  • تحقق ۷۶ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی استان یزد