Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها گفت: حتی اعداد و ارقامی که شاهدیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است و اگر رعایت نشود تهران به شرایط سخت بازخواهد گشت.

سعید خال اظهار کرد: بهشت زهرا یک سازمان بدون تعطیلی در کشور است که واجب کفایی مردم را انجام می‌دهد و  رعایت بهداشت در بهشت زهرا در حد بالایی از استانداردها صورت می‌گیرد و این فرآیند در ارتباط با پرسنل و چه در ارتباط با مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این فضاها روزانه چند بار ضدعفونی می‌شوند همچنین پساب سالن‌های تطهیر از همان زمانی که تطهیر در راستای اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری از بعد از ظهر 16 فروردین آغاز شد مرتباً پایش می‌شوند و سیستم‌های پایش هوشمند و کلرزنی نصب شده است و هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به قراردادن وسایل بهداشتی در اختیار مراجعه‌کنندگان گفت: محوطه‌های بهشت زهرا کاملا ضدعفونی می‌شود و تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در کنار رعایت تمامی مسائل شرعی در بهشت‌زهرا انجام می‌شود و تدفین متوفیان کرونا مطابق پروتکل‌های بهداشتی و شرعی انجام می‌شود.

خال با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا همچنین افزایش آمار فوتی‌ها تصریح کرد: این آمارها، نگران‌کننده است حتی اعداد و ارقامی که شاهد هستیم در 75 روز گذشته بی‌سابقه بوده است و اگر  رعایت نشود، تهران به شرایط سخت باز خواهد گشت و این چیزی نیست جز زحمت برای کادر درمان؛ آرامستانهای سراسر کشور شرایط خاصی دارند و اعداد و ارقامی که در تهران وجود دارد، قابل قیاس با کل کشور نیست.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد مقدس، سید محمد صادق احمدی نیک اظهار کرد: مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای آرامستان بهشت رضا علیه السلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی از جمله قرائت قرآن، نماز جماعت و برپایی سفره افطاری ساده، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، ایجاد غرفه کودک و... برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد افزود: این مراسم همچون سال‌های گذشته در شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰:۳۰ در جوار گلزار شهدای این آرامستان با همکاری فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور خانواده معظم و گرانقدر شهدا و رهروان راه ولایت و جمعی از مدیران و مسوولان ارشد شهری برگزار خواهد شد.

احمدی نیک ادامه داد: در این مراسم سخنرانانی از جمله حجت الاسلام سید حسین راجی به بیان ایراداتی در ارتباط با لزوم شب زنده داری و احیای این شب‌های عزیز می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تلاوت زیارت عاشورا ؛ دعای جوشن کبیر و مداحی نیز با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، حاج رضا نظامی، کربلایی سعید مقدم و کربلای سید حسن شجاعی برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان محترم اتوبوسرانی، از چند پایانه مختلف سرویس رفت و برگشت به آرامستان بهشت رضا علیه السلام تدارک دیده شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد