Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح از تیرماه امسال آغاز شده است، تاکید کرد: اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در این شهرستان، باعث بازگشت و مهاجرت از شهرها به روستاها می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، توسعه پویا و پایدار با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در روستاهای آورگان، سیبک، گلوگرد، ساکی‌آباد، خدرآباد، سلطان‌آباد، خانی‌آباد، آق‌بلاغ، کلبیبک، سنگ‌چین، دستگرد، علی‌آباد، سیف‌آباد و متویی بخش بلداجی شهرستان بروجن مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: اجرای علمی و عملیاتی این طرح به نظارت و کارشناسی دقیق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیاز دارد و اجرای مهندسی و علمی طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بخش بلداجی، نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

فرماندار بروجن اظهار داشت: اجرای این طرح در امیدآفرینی، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت، افزایش تولید، رشد صادرات، تقویت عمران، بالا رفتن نرخ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تاثیر مستقیم دارد.

وی گفت: پس از پایان طرح توسعه پایدار روستایی بخش بلداجی، اجرای این طرح در سایر بخش‌های شهرستان بروجن نیز انجام خواهد شد.

ملکی تاکید کرد: این طرح یک طرح مدیریت‌ مشارکتی است که دبیرخانه آن در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری مستقر است و اجرای آن نیاز به هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی افزود: در مطالعات منظومه بروجن براساس شاخص‌های‌ مختلف عملکرد اجتماعی و اقتصادی شهرستان، پهنه‌بندی‌ صورت گرفته و به پنج پهنه تقسیم شده است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: توانمندسازی جوامع محلی برای رسیدن به توسعه  پایدار، ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: فراهم کردن شرایط زیرساخت و امکانات لازم برای توانمندسازی اهالی، به ‌منظور ایجاد اشتغال پایدار با مشارکت ساکنان روستاها و تمامی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

ملکی گفت: در این طرح با توجه به مشارکت اهالی و طرح‌هایی که به مرحله نهایی و تولید منجر شود، اعتباراتی‌ از سوی صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن بلداجی چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن بلداجی چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی بروجن بلداجی چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان

حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان #سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طرح «بهارستان» به‌منظور توسعه و احداث شبکه برق در ۵۹ روستای این استان در سال ۱۴۰۲ اجرا شد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح با اهدافی شامل تعویض پایه‌های فرسوده، اصلاح شبکه روشنایی معابر، تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ، توسعه شبکه برای تأمین برق متقاضیان در سال ۱۴۰۲ به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: ازجمله مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته توسط واحد‌های اجرایی این شرکت در استان سمنان، اصلاح و تبدیل ۱۹۰ هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و جابه‌جایی یک‌هزار و ۲۱۴ اصله پایه برق، اصلاح و نصب ۳۲ ایستگاه هوایی توزیع برق، دایر کردن و بهینه‌سازی ۱۵ هزار متر شبکه فشارمتوسط و احداث ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارمتوسط برای تحویل و تأمین برق روستای فرومد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • اجرای ارکستر ملی سمفونی در قلعۀ فلک‌الافلاک خرم‌آباد
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • اجرای سمفونی فلک و افلاک در خرم آباد
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان