Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:13:56 GMT

همایش همگانی رشته بسکتبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۷۱۰

همایش همگانی رشته بسکتبال برگزار شد

به همت هیات بسکتبال استان و هیات ورزش همگانی شهرستان اردبیل ، بمناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)همایش همگانی رشته بسکتبال برگزار شد

به گزارش برنا،به همت هیات بسکتبال استان و هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل و به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا ( ع) همایش ورزش همگانی در رشته بسکتبال با حضور ۱۰۰ نفر در سه رده سنی زیر ۱۵ سال، زیر ۱۶ سال و زیر ۲۰ سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید خلیل حسینی، رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان اردبیل در این خصوص گفت: توجه به همگانی کردن رشته های ورزشی یکی از وظایف این هیات است که امروز شاهد این هستیم که تعامل خوبی بین هیاتهای ورزشی با این هیات صورت گرفته و در مناسبتهای مختلف با حضور ورزشکاران شاهد برگزاری چنین همایش هایی در سطح کیفی بالایی هستیم. حسینی اضافه کرد : توجه به ورزش محلات و برگزاری جشنواره های ورزشی هم در دستور کار این هیات قرار دارد که با هماهنگی قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س)، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و همچنین رابطین ورزش محلات و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری در تلاش هستیم که با رعایت پرتوکل های بهداشتی در راستای نشاط اجتماعی در فضاهای باز این جشنواره ها را برگزار بکنیم. در ادامه این جشنواره، فرهاد حسنی، سرپرست هیات بسکتبال استان اردبیل هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در بین ورزشکاران رشته بسکتبال دانست و گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی ورزش در سراسر کشور بودیم و در این برهه جهت ایجاد نشاط و روحیه دادن به ورزشکاران این جشنواره را برگزار کردیم. او افزود: این جشنواره با شعار" ورزش تعطیل نیست" و همچنان در سطح جامعه جریان دارد با هماهنگی هیات ورزش همگانی شهرستان این همایش و مسابقه را برگزار کردیم . در پایان این جشنواره ،به ۳ نفر برتر هر رده سنی از طرف هیات بسکتبال و ورزش همگانی هدایایی اهدا شد.

زیر ۱۵ سال: پارسا فیروزی نفر اول، آرتین جعفر زاده نفر دوم و بردیا صباغ نفر سوم

زیر ۱۶ سال: سجاد ملک پور نفر اول، نیما آروین نفر دوم و امیر عباس سید مطاعی نفر سوم

زیر ۲۰ سال: مازیار عبدی نفر اول، آروین علائی نفر دوم و امیر عباس پرنیان نفر سوم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا بسکتبال برنا همایش همگانی همگانی شهرستان رشته بسکتبال هیات بسکتبال ورزش همگانی هیات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود