Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@03:11:22 GMT

مشکل حقوقی ورزشگاه درفشی‌فر حل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۷۳۴

مشکل حقوقی ورزشگاه درفشی‌فر حل شد

خبرگزاری میزان- سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد که ورزشگاه شهدای گمنام هم جزو دارایی‌های پرسپولیس شود. تاریخ انتشار: 12:16 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۰۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس،  مهدی رسول‌پناه در ارتباط با روند آماده‌سازی باشگاه پرسپولیس و افزایش دارایی‌های آن برای خصوصی‌سازی اظهار داشت: در بخش افزایش دارایی‌ها چند پروژه توسط باشگاه دنبال می‌شود که ورزشگاه‌ها از جمله آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین بخش کار مربوط به ورزشگاه درفشی‌فر بود. این ورزشگاه معارض داشت که این مشکل برای سال‌ها باقی بود، ولی خوشبختانه با پیگیر‌های اخیر بخش حقوقی، این مشکل جدی برای انتقال مجموعه مرتفع شد و شرایط اضافه شدن مجموعه به دارای‌های پرسپولیس فراهم گردید که اقدام مهمی بود.

رسول پناه در ادامه تصریح کرد: مورد بعدی مربوط به ورزشگاه شهید کاظمی بود. زمین این ورزشگاه اوقافی است که به لحاظ کارشناسی نمی‌تواند ارزش مالی زیادی برای باشگاه داشته باشد و این برای ما مهم بود. بخش اعیان آن نیز در اختیار شهرداری تهران است. با این حال در هماهنگی با شهرداری، بهره‌برداری از این مجموعه همچنان در اختیار پرسپولیس خواهد بود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که در ورزشگاه شهید کاظمی با آن روبرو بودیم، ما به دنبال آن بودیم که علاوه بر درفشی‌فر یک مجموعه دیگر به دارایی‌های باشگاه اضافه شود. این مهم با همکاری وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد که ورزشگاه شهدای گمنام هم جزو دارایی‌های پرسپولیس شود.

بیشتر بخوانید: رسول‌پناه: ماهی دو میلیارد از اینستاگرام درآمد داریم/ عیادت از انصاری باعث شد به کرونا مبتلا شوم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی رسول پناه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عبدی با اشاره به احتمال صعود تیم خبیر خرم آباد به لیگ برتر تاکید کرد : ما به لحاظ میزبانی استان مشکل زیر ساختی داریم و استان محرومی در این زمینه محسوب می شویم. الان مشکل بزرگ ما ورزشگاه مان است. چراکه استاندارد نیست. برای همین در صورت صعود در مورد میزبانی مشکل داریم. همه انگیزه من میزبانی تیم در استان لرستان و شهر خرم آباد است. حتی اگر میزبان نباشیم من انگیزه ای ندارم.

وی اضافه کرد: کارهای لازم انجام شده است فقط کار در بروکراسی اداری گیر کرده است. ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد ۱۲ سال قبل قرار بوده افتتاح شود.

مالک تیم خیبر خرم آباد در خصوص اینکه فوتبال ایران در آمدزا نیست و به همین دلیل به غیر از زنوزی مالک تراکتور تبریز همه کسانی که به طور شخصی تیم داری می کنند خیلی زود عطایش را به لقایش می بخشند گفت: آقای زنوزی استاد ما است اما انگیزه من بالاتر از مسایل فوتبالی است. من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم. ایجاد شادی برای مردم محروم زاگرس بیشترین انگیزه ام است. برای همین است که می گویم انگیزه من فراتر از مسایل فوتبالی است. اما در کل هم باید زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم کرد. از الزمات afc است. باید به سمت درآمدزایی رفت.

عبدی تاکید کرد: ما باید زیرساخت های حداقلی را برای استان فراهم کنیم. تا شور و نشاط کم نظیر در قوم بزرگ لر را در ورزشگاه خانگی خود استان شاهد باشیم. اما اگر نتوانیم در استان خودمان میزبانی کنیم جوانان مان سرخورده می شوند. مجبوریم زیر ساخت ها را آماده کنیم. ان شاء الله این دغدغه مان حل شود. این مشکل حل شود ما افق های بزرگی داریم. فوتبال و ورزش است نیاز به برنامه ریزی دارد. نیاز به فراهم کردن زیرساخت ها و تاسیس آکادمی است. ما از قبل اعلام آمادگی خود را برای فراهم کردن زیر ساخت ها اعلام کردیم و همانطور که گفتم در بروکراسی اداری گیر کرده است. ما الان تیمداری می کنیم و باشگاه دار نیستیم. البته من همه چیز را فراهم کردم اما زمین را که نمی توانیم از جایی دیگر بردارم و به استان بیاورم!

مالک باشگاه خیبر خرم آباد درباره اینکه برخی مدیران خصوصی در فوتبال خیلی دوست ندارند تیم شان به لیگ برتر صعود کند چراکه هزینه هایشان چند برابر می شود تاکید کرد: برای ما اینگونه نیست من بیشتر از همه دارم حرص و جوش می خورم برای من مهم ترین موضوع این است که قوم بزرگ لر خدمت کنم. و اینکه تیم خیبر به خاطر مردم استان به لیگ برتر صعود کند. ما وظایف خودمان را انجام دادیم و حالا مسوولان دولت باید کمک کند البته کمک مالی نمی خواهیم بلکه در ایجاد زیرساخت ها کمک می خواهیم البته برای تکمیل زیر ساخت ها هم اعلام کردیم خودمان انجام می دهیم فقط کمک کنند کارهای اداری زودتر تمام شود. ضمن اینکه در این زمینه مدیران ارشد دولتی استان همیشه لطف دارند.

او افزود: اگر رسیدگی های لازم صورت بگیرد ورزشگاه مان برای نیم فصل دوم فصل بعد آماده می شود. زمان را دوستان از دست دادند وگرنه ما اعلام آمادگی کرده بودیم قبل از عید باید کارها انجام می شد.

عبدی درباره اینکه قرار است در حوزه فوتبال بانوان هم تیمداری کند گفت: این مسایل از الزمات AFC است اما زیر ساخت می خواهد ما الان در رده امید و یک تیم هم در لیگ سه داریم که اتفاقا خوب هم کار کرده است اما در رده نوجوانان و جوانان و بانوان در صورت آماده شدن زیرساخت ها برنامه ریزی خواهیم کرد ما الان حتی برای حضور بانوان در ورزشگاه مشکلاتی داریم.

وی در خصوص اینکه در گذشته قرار بود به عنوان مدیر عامل یا یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شود گفت: این بحث ها برای گذشته بود الان تمام فکر و ذهن من خدمت به مردم قوم لر است.

عبدی در پایان تاکید کرد : در هر صورتی رضا مهاجری فصل بعد مربیما خواهد بود.

کد خبر 845240 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟