Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@14:43:26 GMT

ازتوزیع اقلام بهداشتی تا جسد یک کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۷۳۵

ازتوزیع اقلام بهداشتی تا جسد یک کرونایی

مجموعه تصاویری می‌بینیم از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی از لنز دوربین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، توزیع اقلام بهداشتی در استان‌های وضعیت قرمز در کشورمان، رها کردن جسد یک کرونایی در خیابانی در بولیوی، امتحانات ورودی دانشگاه زیرسایه کرونا در صربستان،جنوب چین زیر آب بر اثر سیل ویرانگر،تصویر دیدنی از خمیازه یک ببر در باغ وحش اسکاتلند، چشمه کوهرنگ سرچشمه دو رود کارون و زاینده رود، سیل در کالیفرنیا، برداشت انگور از باغات استان‌های ایلام و اهواز و چندین عکس دیگر را در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  توزیع اقلام بهداشتی در استان‌های وضعیت قرمز در کشورمان استقبال از نفتکش ایرانی در بازگشت از ونزوئلا چشمه کوهرنگ سرچشمه دو رود کارون و زاینده رود برداشت انگور از باغات استان‌های ایلام و اهواز عکسی دیدنی از خمیازه یک ببر در باغ وحش اسکاتلند امتحانات ورودی دانشگاه زیرسایه کرونا در صبرستان سیل ویرانگر و مرگبار در جنوب و شرق چین مسدود شدن خیابانها بر اثر بارش شدید باران و سیل در بخشی از کالیفرنیا رها کردن جسد یک کرونایی در خیابانی در بولیوی برچسب ها: عکس خبری ، نوبت عکس ، تصاویر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور