Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وو جنگ» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره خروج یکجانبه آمریکا از برجام گفت: آمریکا علیرغم پایبندی ایران، هم توافق هسته ای را نقض کرد و هم فشار حداکثری و تحریم علیه ایران اعمال کرد که با قوانین بین المللی مغایرت دارد.

وی به تلاش های چین برای حراست از برجام و حمایت از ایران در برابر قطعنامه اروپا در آژانس جکام پرداخت و گفت: ایران با پایبندی خود به تعهداتش، به رغم خروج دو سال پیش آمریکا از برجام، نشان داد کشوری صلح دوست است که پایبندی به تعهدات را فراموش نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وو» اضافه کرد که ایران به همکاری هایش ادامه می دهد و سیاست پایبندی به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را دنبال می کند اما باید استفاده ایران از منافع و امنیت ملی ایران نیز تضمین موضوعی که هنوز نامشخص است.

این استاد دانشگاه شرق چین تاکید کرد: بر خلاف آمریکا، برخی کشورها مانند چین و روسیه، حمایت های خوبی از ایران داشته اند آنها از استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای حمایت می کنند ولی برخی ها مانند آمریکا با مخالفت ها و فشارها، مشکلات زیادی برای ملت ایران بوجود آورده اند.

«وو» در مورد فشارهای آمریکا بر اروپا برای صدور قطعنامه علیه ایران در آژانس گفت: کشورهای اروپایی حتی اگر تحت فشار آمریکا نبودند هم دست به چنین کاری می زدند این برتری جویی غربی است که ریشه در تاریخ آنها دارد.

این محقق چینی با بیان اینکه به رغم همه اقدامات مثبت ایران، غربی ها نشان دادند هنوز دست از سیاست برتری جویانه خود حتی در این نهاد بین المللی برنداشته اند تصریح کرد صدها سال است که غربی ها چنین سلطه جویی را دنبال می کنند آنها با بهانه برنامه اتمی ایران، همه تلاش خود را بکار گرفته اند که نوعی فاصله بین کشورها ایجاد کنند.

استاد دانشگاه شرق چین خاطر نشان کرد: آمریکا امروز با مشکلات زیادی در داخل روبرو است ولی همچنان به دنبال مقابله با ایران و در واقع جلوگیری از پیشرفت این کشور است.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا پکن آژانس بین المللی انرژی اتمی پروندهٔ خبری نشست شورای امنیت و قطعنامه ۲۲۳۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پکن آژانس بین المللی انرژی اتمی ایالات متحده آمریکا پکن آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تحت فشار است!

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نکونام فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت، گفت: او تحت فشار است و باید همه به او کمک کنیم.

به گزارش مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی‌ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند یک برد حساس به دست آورند، البته روی دو غفلت دو بار دروازه شان باز شد، اما در پایان برنده از زمین خارج شدند تا به صدرنشینی ۲۴ ساعته پرسپولیس پایان دهند.

وی تاکید کرد: الان زمانی است که نکونام، خطیر و مجموعه استقلال دست به دست هم دهند و تعامل داشته باشند تا هفته‌های پایانی به پایان رسیده و این تیم قهرمان شود.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: هر وقت استقلال به صدر جدول می‌آید عده‌ای به دنبال این هستند که اجازه ندهند آبی‌ها آب خوش از گلوی شان پایین رود، اما وقتی صدر را از دست می‌دهد همه چیز به روال عادی برمی گردد. همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه‌ها تیم را از مسیر اصلی دور کند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی‌های آینده همانند امشب می‌تواند به استقلال کمک موثری کند، بنابراین امیدوارم هواداران استقلال حساسیت را درک کرده و در هفته‌های پایانی تیم را تنها نگذارند.

tags # فوتبال ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • نکونام تحت فشار است!
  • ایران وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است