Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق دعوت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرار است نشست ویژه این کمیسیون با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ برگزار شود. - اخبار سیاسی -

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به گزارش‌های مردمی از داوطلبان و والدین آنها برای تعویق در زمان برگزاری کنکور امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در روزهای اخیر حدود 20 هزار پیام از موافقان و مخالفان تعویق در زمان برگزاری کنکور 99 دریافت کرده‌ام که نشان‌دهنده حساسیت و ضرورت رسیدگی به موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیرا جلسه‌ای با آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تعویق در زمان برگزاری کنکور 99 در کمیسیون آموزش مجلس داشتیم که قرار است فردا(سه‌شنبه، 17 تیر) نیز جلسه‌ای با آقای غلامی وزیر علوم و معاونش درباره این مسئله داشته باشیم.

طرح جدید مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور 99تصویب سیاست های رسانه ای در شرایط کرونا در شورای معین شورایعالی انقلاب فرهنگی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: طبق دعوتی که از طرف کمیسیون آموزش مجلس از رئیس سازمان سنجش شده، قرار است فردا(سه‌شنبه، 17 تیر) برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور 99 در جلسه این کمیسیون حضور یابند تا ابعاد موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و نیز سازمان سنجش، شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور 99 ایجاد کنیم تا هم پاسخ‌گوی نگرانی‌های داوطلبان بوده و هم لطمه‌ای به نظام آموزشی کشور وارد نشود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ایران کمیسیون های مجلس شورای اسلامی ایران نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایران کنکور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیسیون های مجلس شورای اسلامی ایران نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایران کنکور ویروس کرونا کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس کنکور کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تعویق در زمان برگزاری کنکور مجلس شورای اسلامی ایران برگزاری کنکور 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم