Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «علی آشتاب» افزود:  با بررسی های انجام شده  ،حدود ۳ میلیون نفر شاغل در ۱۴ رسته منتخب قرار دارند که مشمول حمایت های دولت می شوند.

وی تصریح کرد: به منظور شناسایی این افراد با وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه از جمله وزارت  کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت آموزش و پرورش،وزارت  ورزش و جوانان،وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هماهنگی لازم انجام شده  است.

آشتاب گفت:  از روز پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است .

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان  اظهار کرد: متقاضیان مشمول می توانند از امروز دوشنبه  ۱۶ تیر با مراجعه به سامانه کارا – برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام  کنند.

46

کد خبر 1407103

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟

 سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح خودرو‌های شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال افزود: براساس قانون خودرو‌های شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند لذا از شهروندان تقاضا می‌گردد برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه نمایند.

وی گفت: در فروردین ماه امسال خودرو‌های تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.

میرزایی قمی گفت: معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت مراجعات از ابتدای سال افزود: با توجه به ادامه خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک درصد از این مراجعات مربوط به خودرو‌هایی است که امسال مشمول معاینه فنی گردیده اند.

گفتنی است بخشی از این مراجعات مربوط به خودرو‌های میهمانان نوروزی شهر تهران بوده که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین ماه پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران بصورت حضوری انجام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی