Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مهندس حسین قدیمی با اشاره به شروع پیک مصرف برق از ۱۵ خرداد ماه سالجاری در استان اردبیل گفت: از ۸۷۶۰ ساعت برق مصرفی در طول یک سال، ۳۰۰ ساعت آن در پیک تابستانی قرار گرفته است و ما از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه هر سال، شاهد مصرف بیشترین میزان برق در انشعابات خانگی، صنعتی، کشاورزی و… هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مدیریت مصرف مشترکان، خوشبختانه تا بدین لحظه جزو استان های سبز کشور در پیک مصرفی قرار داریم.

پرداخت بسته های تشویقی به مشترکین کم مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان پاداش به ۱۵۸ مشترک برق استان در سال گذشته به جهت مدیریت خوب و بهینه در مصرف برق خبر داد و افزود: در راستای سیاست های تشویقی سازمان در کل کشور به مشترکین صنعتی، کشاورزی و خانگی که در مصرف برق صرفه جویی کرده بودند، پاداش هایی در نظر گرفتیم.

وی اداه داد: امسال نیز با امضا تفاه نامه ای که با یک هزار مشترک برق استان انجام داده ایم، برای آندسته از مشترکانی که نسبت به سال گذشته، مصرف برق خود را کاهش بدهند، بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

ارائه خدمات ویژه به مراکز بهداشتی و درمانی

حسین قدیمی گفت: از زمان شیوع اپیدمی کرونا، ۱۵ نفر از همکاران برق استان مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه همگی آنها بعد از مداوا و طی دوران نقاهت، در مسئولیت های خود مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه برای مرکز درمانی و بهداشتی استان که در بحث کرونا به صورت شبانه روزی درگیر هستند، تمعیدات ویژه ای به جهت تامین مداوم و مستمر برق، در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از ۳ منطقه مختلف جهت برق مصرفی برنامه ریزی شده است تا احیانا در صورت بروز هرگونه اتفاقی، از مسیرهای دوم و سوم، برق آن تامین شود.

اجرای طرح قرائت غیرحضوری کنتور در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از بکارگیری ۴ روش مختلف برای قرائت کنتور مشترکین برق استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و به جهت رفاه و آسایش مشترکین در شهرها و روستاهای استان، طرح قرائت کنتورهای برق به صورت غیر حضوری از ماهها قبل کلید خورده است.

وی در این باره توضیح داد: بر اساس این طرح، مشترکین برق استان می توانند میزان برق مصرفی خود را از روی کنتور مشاهده کرده و با پیامک کردن آن و شماره اشتراک ۸ رقمی کنتور به شماره ۱۰۰۰۰۴۵۱۱۱۲۱، از میزان مبلغ برق مصرفی خود آگاه شوند. همچنین با استفاده از سامانه آنلاین ساپا و سامانه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می توانند بدون مراجعه حضوری، نسبت به قرائت کنتور و پرداخت مبالغ آن اقدام نمایند.

46

کد خبر 1407147

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل استان اردبیل برق استان برق مصرفی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند