Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق بیمه نیرو‌های مسلح از افزایش سه برابری میانگین غرامت بازنشستگان نیرو‌های مسلح خبر داد و گفت: در بودجه سال ۹۹ مبلغ ۲۲۰ میلیار تومان برای ۱ درصد سهم دولت در نظر گرفته شد. تاریخ انتشار: 12:21 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۱۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، حمیدرضا غفاری در تشریح اقدامات خرسندساز صندوق بیمه نیرو‌های مسلح، ضمن اعلام افزایش سه برابری میانگین غرامت بازنشستگان نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۹ گفت: موضوع تسری بیمه قانونی عمر و حوادث به بازنشستگان پس از سال‌ها پیگیری در سال جاری به آخرین پله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بیمه نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر از همکاری‌های ارزشمند دولت و مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بیمه و نیز حمایت ویژه وزیر دفاع در اجرای کامل این قانون، در بودجه سال ۹۹ مبلغ ۲۲۰ میلیار تومان برای ۱ درصد سهم دولت در نظر گرفته شد و این امر موجب گردید، میانگین غرامت فوت بازنشستگان از ۲۷ میلیون تومان در سال ۹۸ به ۸۵ میلیون تومان در سال ۹۹ افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: جشنواره سال بعد کوکباز پُربارتر از جشنواره امسال برگزار خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع نیروهای مسلح نیرو های مسلح صندوق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

میرهاشم موسوی اظهار داشت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بستر‌های شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روز‌های اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان