Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:31:50 GMT

یک خط پروازی جدید به فرودگاه ایلام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۸۶۶

یک خط پروازی جدید به فرودگاه ایلام اضافه شد

محمدجواد یگانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های مدیریت ارشد استان و رایزنی های مجموعه فرودگاه خط پروازی تهران - ایلام و برعکس از سوی شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه ایلام برقرار شده است.

وی افزود: این خط پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس ظرفیت ۱۶۴ مسافر را در پنج روز هفته (شنبه تا چهارشنبه) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: قرار است نخستین پرواز مسیر تهران - ایلام - تهران این شرکت بوسیله هواپیما بویینگ ام دی اوایل هفته آینده انجام شود.

یگانه اضافه کرد: پروازهای این خط پروازی از ساعت ۵:۳۰ از مقصد تهران - ایلام(ورود) و ۷:۳۰ دقیقه از ایلام - تهران(خروج) خواهد بود.

با احتساب این خط پروازی جدید، ۷۰ سورتی در قالب بیش از ۳۰ پرواز در طول هفته در مسیر هوایی ایلام - تهران توسط شرکت های آسمان، ماهان، ایران ایر و زاگرس در تردد است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ایلام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ایلام خط پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ رشته انشعاب غیرمجاز خانه باغ و کارگاه «بچینگ بتن» در شهرک پشت فرودگاه ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمام بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیرمجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و دو رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی اضافه کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱_ ۰۸۴۳) یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

وی گفت: استفاده از انشعاب آب غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، باعث بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

شهر ایلام ۹۲ هزار مشترک آب و حدود ۷۷ هزار مشترک فاضلاب دارد. تأسیسات تولید بتن آماده به عنوان «بچینگ» یا «بچینگ بتن» شناخته می‌شوند.

کد خبر 747178

دیگر خبرها

  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله