Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند

به گزارش قدس خراسان، همزمان با نوروز امسال فیلم‌های "آپاراتچی"، "بی بدن"، "پرویز خان"، "تمساح خونی"، "آسمان غرب" و "ایلیا جستجوی قهرمان" و "نوروز" در سینماهای کل کشور از جمله سینماهای استان خراسان رضوی به نمایش درآمد.

از ابتدا تا هفتم فروردین ماه مجموع فروش کل فیلم‌های مذکور در سینماهای خراسان رضوی ۶۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بوده است که "تمساح خونی" با فروش ۵۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال بیشترین مخاطب را در بین فیلم‌های اکران نوروزی امسال در خراسان رضوی داشته است.

در این مدت سینماهای خراسان رضوی ۱۱۲ هزار و ۷۸۴ نفر مخاطب داشتند که هفت فیلم جدید امسال را در سه هزار و ۷۷۵ سانس به تماشا نشستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این باره با اشاره به نمایش دو اثر "بی بدن" به کارگردانی مرتضی علیزاده و "ایلیا جستجوی قهرمان" به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد که از آثار هنرمندان این استان است، از مردم دعوت کرد تا تعطیلات نوروزی را با حضور در سینما و تماشای آثار زیبای هنرمندان هم‌استانی خود؛ در کنار خانواده به لذت و شادمانی سپری کنند.

محمد حسین زاده گفت: سال ۱۴۰۲ یک سال پر از افتخار برای سینمای استان بود، انیمیشن "مسافری از گانورا" تولید انیمیشن‌سازهای مشهدی به اکران رسید و در اکران موفقیت‌های خوبی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پارسال در جشنواره فیلم فجر فیلم‌های "نپتون"، "بی‌بدن" و "ساعت جادویی" با کارگردانی فیلم‌سازهای استان به نمایش درآمد و توجه سینما دوستان را به خود جلب کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اکنون با شروع اکران‌های نوروزی فیلم‌های «ایلیا در جستجوی قهرمان» اثر سید علی موسوی‌نژاد کارگردان کاشمری و «بی‌بدن» اثر مرتضی علیزاده کارگردان مشهدی بر روی پرده‌ سینماهای کل کشور رفته است، ایلیا جستجوی قهرمان فیلمی سالم و پر از نشاط و خنده برای کودکان و نوجوانان است و بی‌بدن فیلمی پر از چالش و جذاب است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد
  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • «مستندفرهنگ» راوی پدر بیماران جذامی
  • «تاول‌های سرخ» در انتظار حمایت است/روایتی ازبمباران شیمیایی نودشه
  • جستجوی ذرات مرموز «شبح» را در تونل‌های زیرزمینی سرن
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند