Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: در بخش افزایش دارایی‌ها چند پروژه توسط باشگاه دنبال می‌شود که ورزشگاه‌ها از جمله آن‌ها هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی رسول‌پناه در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با روند آماده‌سازی باشگاه پرسپولیس و افزایش دارایی‌های آن برای خصوصی‌سازی اظهار داشت: در بخش افزایش دارایی‌ها چند پروژه توسط باشگاه دنبال می‌شود که ورزشگاه‌ها از جمله آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین بخش کار مربوط به ورزشگاه درفشی‌فر بود. این ورزشگاه معارض داشت که این مشکل برای سال‌ها باقی بود ولی خوشبختانه با پیگیرهای اخیر  بخش حقوقی، این مشکل جدی برای انتقال مجموعه مرتفع شد و شرایط اضافه شدن مجموعه به دارایی‌های پرسپولیس فراهم گردید که اقدام مهمی بود.

رسول پناه تصریح کرد: مورد بعدی مربوط به ورزشگاه شهید کاظمی بود. زمین این ورزشگاه اوقافی است که به لحاظ کارشناسی نمی‌تواند ارزش مالی زیادی برای باشگاه داشته باشد و این برای ما مهم بود. بخش اعیان آن در اختیار شهرداری تهران است. با این حال  در هماهنگی با شهرداری، بهره‌برداری از این مجموعه همچنان در اختیار پرسپولیس خواهد بود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که در ورزشگاه شهید کاظمی با آن روبرو بودیم، ما به دنبال آن بودیم که علاوه بر درفشی‌فر یک مجموعه دیگر به دارایی‌های باشگاه اضافه شود. این مهم با همکاری وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد که ورزشگاه شهدای گمنام هم جزو دارایی‌های پرسپولیس شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس دارایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد، این مجموعه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده بود.

با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب زمین رسید.

همچنین در ادامه این سفر کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین زده شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد به همراه مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح برای دانش آموزان دوره‌های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمی در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

کد خبر 6081359

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور